• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
airfilter

Filtre de aer care scad consumul si cresc puterea

72 posts in this topic

Salut !

Am deschis topicul asta pentru toti cei care isi doresc un filtru de aer care iti ridica performatele motorului cu 2-3% (in medie 4-6 CP, depinde de puterea initiala a motorului), dar care in acelasi timp vor sa isi scada consumul cu pana la 20% (intre 10% si 20%).

Stiu, o sa spuneti NU EXISTA ASA CEVA, un filtru de aer nu poate sa reduca consumul cu asa de mult.

Principiile si calitatile filtrului au fost demonstrate la 5 saloane de invetii mondiale si au fost premiate la toate.

Inventia este la OSIM.

Aur la Bucuresti Inventika

Aur la Brusseless Eureka

Argint la Geneva

Argint la Moscova

Bronz la Zagreb

Alte dovezi:

Inventia unui roman creste puterea masinii si scade consumul de carburant

Televiziunea Română

Adevarul - Cum să reduci consumul carburantului cu 20% - Actualitate

Inventia unui student roman creste puterea masinii si scade consumul de carburant: ZIUA

EVZ.ro -- Geniul de sub capota maşinii

Filtrele eu fost testate pe 40 de masini diferite, de la BMW 316 E36 pana la Nissan 350Z si de la Dacia 1310 Break la Toyota Corolla.

Filtrul nu trebuie schimbat decat odata la 40-50.000 km, si nu trebuie schimbat tot filtrul, ci doar materialul filtrant, care costa 20-30 RON.

Sunt producatorul si unicul distribuitor de asemenea filtre.

Avand in vedere ca nu o sa trebuiasca sa il schimbati cel putin 2-3 ani de acu inainte + ca va scade consumul cu atat de mult, credeti ca merita?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

deci ca sa inteleg si eu, minunile astea sunt de vanzare sau nu ????

ultima oara cand m-am uitat eu (acum jumatate de an) scria pe blog ca inca cauti investitor, pt ca nu ai unde sa le produci :Rolling Eyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt "investitorul" ca sa zic asa, inventatorul este Corneliu Birtok-Baneasa, iar eu sunt asociat cu el.

Da, sunt de vanzare.

Cu stima,

Radu Hossu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, rezultatele sunt aprox. aceleasi pe toate motoarele pe care au fost testate, cu mici oscilatii e la motor la motor.

Dar la toate masinile e care au fost montate s-a observat o scadere de consum si o crestere de putere, ca sa nu mai zicem de sunetul sport.

Cu stima,

Radu Hossu

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Daca ai nevoie de informatii/detalii, daca te intereseaza... iti sunt la dispozitie.

O zi buna.

da, ar fi o intrebare... ca inca nu m-a lamurit nimeni :Rolling Eyes:

un filtru care creste puterea mot da mai mult aer =>

MAP-ul vede o cantitate de aer mai mare + lamda vede un amestec mai sarac =>

ECU impinge mai multa benzina prin injectoare =>

??? cum de avem asa o scadere dramatica a consumului ???? :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Botosule, pe celalalt forum nu prea mai intri... s-a discutat destul acolo, nu cred ma raspunde :Shame On You:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Botosule, pe celalalt forum nu prea mai intri...

sa fiu in locul tau eu nu as pune pariu :whistle3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici nu aveam de gand s-o fac :Shame On You:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine o sa fac un test Dyno cu un Opel Astra Bertone.

O sa postez aici rezultatele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum am spus, am revenit cu testul dyno.

Testul a fost facut pe un Opel Astra Bertone 1.8 16valve in 2004

Testul a fost facut filtrul stock vs. filtrul supraaspirat.

Testul a fost facut la Autotest Brasov,

Drumul National 13,Soseaua Feldioarei nr. 73, Brasov.

Dupa cum vedeti s-au castigat 3 CP (de la 109 la 112) si 0.2 (de la 14.3 la 14.5) cuplu la 300 de turatii mai putin (la 3690 fata de 3970) decat cu filtrul stock.

post-15779-12652777652_thumb.jpg

post-15779-126527777435_thumb.jpg

post-15779-126527778236_thumb.jpg

post-15779-126527779192_thumb.jpg

post-15779-126527779739_thumb.jpg

post-15779-12652778105_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si fara filtru se simte un demaraj mai bun. Da o mare parte asteapta si explicatia "consum scazut" care cred ca trebuia sa fie prima :) si ca o paranteza am vazut ca tot mai multi vor sa treaca pe gpl ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@airfilter, m-ai inteles gresit :Doh:

eu nu contest o posibila crestere de putere, eu intrebam cum scade consumul in conditiile unei cresteri de putere :mda:

putere mai multa vine de la un bum bum mai mare,

bum bum mai mare nu vine doar din mai mult aer.... din cate stiu eu aerul nu bubuie de unul singur, trebuie amestecat cu ceva :hi:

PS:

din cate am discutat aseara cu unul din cei care are in teste asa ceva pe masina, primele observatii suna cam asa:

s-a observat o evacuare minunata. aceasta se datoreaza, evident, aerului care s-a minunat in momentul in care a intrat in contact cu acest filtru minune.

in rest nu am auzit nimic de consum scazut, putere crescuta, iada iada,....

mai testam... cine stie, poate tot motorul este inca minunat si nu isi arata adevaratul potential.... :whistle3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now