• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
the1

Mai Putine Astra Si Zafira In 2007

6 posts in this topic

Mai putine Astra si Zafira in 2007

- 12 Iulie 2006

General Motors va reduce o parte din capacitatile de productie pe care le detine in Europa, sustin oficiali ai sindicatelor GM. Masura vine ca urmare a unui studiu intern, care a reliefat faptul ca exista capacitati de productie pentru modele Opel Astra si Opel Zafira care depasesc cu 180 de mii de unitati sumele previzionate pana la sfarsitul anului viitor. Urmatoarele mutari ale GM sunt concedierile celui de-al treilea schimb din fabricile de la Bochum (Germania) si Antwerp (Belgia). Germanii produc ambele modele de Opel, iar belgienii doar Opel Astra. Cifra celor concediati in Bochum este de 1.200 de muncitori dintr-un total de 7 mii.

Opel Astra este modelul cu cele mai multe unitati produse de catre GM in Europa. In 2005 au fost produse putin peste 510 mii de unitati in Europa, din care 250 de mii in Belgia, 70 de mii la Bochum, iar restul de 190 de mii de unitati au fost produse in Anglia, la fabrica din Ellesmere Port. Si la uzina britanica GM va demara in luna august un plan de disponibilizari de aproximativ 900 de joburi.

Pe langa cele trei facilitati GM detine in Europa alte doua unitati de productie, una in Polonia si alta in Suedia (care produce brandul de lux SAAB) care sunt implicate in productia modelului Astra. Din cauza planurilor de disponibilizare toate cele cinci unitati de productie se „bat” pentru producerea noului Astra, in 2009.

Purtatorul de cuvant al GM Europa a declarat ca: „Doar in trei unitati va fi produs noua generatie de Astra, fapt ce poate conduce la inchiderea celorlalte doua fabrici in 2010, daca nu vor fi lansate alte modele pana atunci”.

Sursa: autonews.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Alesule, ce speedy ai fost cu articolul asta. Tocmai ma pregateam sa-l postez, cand hop ca dau de el :)

Totusi, ce naiba se intampla? Cel mai de succes model iar ei reduc productia. Oare sa nu iasa asa de in castig cu el cum credeam noi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din cate inteleg, ei se asteapta ca vanzarile sa scada anul viitor si atunci vor reduce cadenta de productie, concediind cateva mii de oameni. Management ''eficient'' tip GM... nu ma mai mira ca au mari probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut la toti,

Lucrez in automotive, industria auto, pentru nemti cu clienti BMW, Ford, Renaul, Citoren, WV, DC, Mercedes un pic, Audi, si gurile de bossi de prin firma asta spun ca in Europa de vest si Centrala a inceput declinul in vanzarile de masini. Mai bine spus saturatie si ceririle au inceput sa scada, adica sa fie pe panta descedenta.

Concluzionez ca analistii economici si studiile lor de marketing previzioneaza in 2007 o cadere mai mare de cerere corelata in paralel cu supraproductie. Cazul e la inceput in Europa, celelalte piete inca sunt in accesiune. Ideea e ca in Auotmotive Industries curba evolutiei este cam sinusoidala - nu e parerea mea ci tot a unor oameni cu 15 vechime in industria auto- (exemplu in 2000-2001 erau cu totii in groapa pe deficit sau aproape acolo, corelat cu socul din industria IT). Din 2003 totul e din nou in accesiune, 2005,2005 fiind varfuri, insa sfaristul anului 2006 nu arata asa cum isi doresc Europenii, sau vanzarile in Europa. Sunt inca bine dar nu mai e asa de bine. Si poate sa vina mai rau...

Pe fondul asta concluzionez ca in 2007 -2008 e posibil sa fie un cutremur in industria Auto, exceptie facand totusi pietele estice care merg ff bine, pe masini de pana in 12kEU.

Oare de ce renault-ul produce logan si in Rusia, si Brazilia si cauta piete ieftine cu voulm mare de vanzari? Cum iti asterni asa dormi, dar cred ca Renaul-ul se pregateste sa mulga vaca si din sectorul asta in vremurile rele in care masinile nemtesti o sa se vanta mai putin bine!

Asa ca numa mira atitudina GM-ului care e drept ii merge rau numai un US, dar in Europa rotile se invart bine. Insa prudenti ei nu-si permit sa mai produca nimic pe pierdere! Anticipari de concedieri, inchideri deci...

Pana atunci noi sa fim sanatosi si bani de benzina/motorina!

BI

Edited by B-man

Share this post


Link to post
Share on other sites

B-man are dreptate...vanzarile de masini noi in Europa Centrala si de Vest au scazut sau au stagnat...daca la noi merge bine asta e altceva...pe acolo au inceput problemele, carburantii sunt scumpi...este clar ca urmeaza o criza...trebuie doar sa fim atenti cat de bine o sa trecem prin ea....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carburantii sunt scumpi... asta nu e o noutate. Oricum, in curand hybridele se vor generaliza si fiecare dintre noi va trebui sa-si umple garajul cu cate un mini troilebuz. E clar. Asta e viitorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now