Atlantis

Debitmetru de aer

49 posts in this topic

Salut..

Am si eu un Astra 1,7 TD SEDANE din 2001 si de o vreme se tot aprinde pentru perioade scurte (1 min) pe bord ,,martorul,, ce indica debitmetru de aer...toti mecanicii mi-au zis sa-l schimb ca asta e boala lor.

Zis si facut..am facut sacrificii si azi mi-am luat unul nou Bosh cu garantie. L-am montat si la vre-o 10 km parcursi tot se mai aprinde vre-o 10 sec. dupa care se stinge.

Ce sa inteleg din asta?..am luat ,,tapa,,?..adica sa aibe alceva si am luat debitmetru degeaba?..are cineva vre-o idee?

Mersi mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Prima recomandare ar fi sa te duci la cei care l-au montat sa iti puna testerul pe ea. Este posibil sa fie altceva.......

Cum au ajuns la concluzia ca e debitmetrul?.......Au pus testerul? daca nu sa-l puna la ala se vede.

La ce service l-ai montat?

Boala cu debitmetrele se trage de faptul ca multa ,nu isi schimba filtrul de aer la timp.....si atunci intra parf in el......decalibrandul

Editeaza si tu te rog locatia sa stim si noi de unde esti. Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

IN afara de martorul ala aprins ai sesizat ca masina trage mai prost? Sau ca sa pun altfel intrebarea dupa schimbarea debitmetrului masina tragea mai bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Sunt din Timisoara

-concluzia ca e debitmetru au tras-o toti mecanicii pe care i-am intrebat inclusiv cei de la tester (OPEL)

-debitmetru l-am cumparat de la un magazin mare si sunt sigur ca e original BOSH (nu am vrut unul reconditionat)

-l-am montat singur si am schimbat si filtru de aer...sa fim seriosi..se schimba extrem de simplu !!

-nu stiu cum mergea inainte deoarece am cumparat masina recent.

-cind se aprinde martorul sincer nu simt nici o diferenta.

Ce sa fie?..ca ma dispera cind se aprinde ala.

Mersi mult

Edited by Atlantis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand inca un drum la tester...... e posibil sa trebuiasca sa mai umble la ceva pe acolo.

Numai deschide topicuri pe acelasi subiect

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca sa fiu mai exact despre martorul din imagine este vorba...sper ca nu am primit informatii gresite!!

post-645-1153349785.jpg

Edited by Atlantis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu ala se poate aprinde si de la Catalizat....defapt el semnaleaza pincipala eroare ca fiind la catalizator......poate ca o consecinta de la debitmetru sa fie catalizator.....asta e o posibilitate...

Cel mai bine te duci la un tester sa iti verifice parametrii in care lucreaza debitmetru. si eventual cu ocazia asta iti poate detecta eroarea de unde vine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo nu stiu cum ti-au testat tie debitmetrul dar din cate stiu eu debitemtru se verifica daca functioneaza bine in mers. Se fac loguri si citrea parametrilor acestuia in viteza a 3-a si accelaratie la podea...cel putin asa e la VW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur i-ti zic ca se poate si cu ea pe loc in stand..si da un cod de erroare ceva cu sapte sute si ceva parca...nu mai stiu exact..din care toti au tras concluzia ca e debitmetru.

Ok acum..l-am schimbat acum si masina parca trage mai bine ca si inainte de schimbare dar obsesia mea e de ce se tot aprinde martorul ala (prezentat mai sus) din cind in cind...nu prea vreau sa ma duc la reprezentanta ca acolo e ,,jaf la drumul mare,,.

Stie cineva din Timisoara cine face test motor la Astra?..trebuie sa existe si alte variante!!...cred ca o sa-i intreb pe taxistii cu Opel ca ei in totdeauna cauta ieftin si bun :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atlantis spune-mi si mie te rog cat a costat debitmetrul original Bosch?

Din cate stiu eu semnul ala semnifica sonda Lambda care pe astra 1,7 dti nu exista.

Mie la tester mi s-a spus ca debitmetrul este cam obosit si atat, dar eu simt ca masina nu trage deloc in plaja de turatii 1000-1500 rot/min si e chiar incomoda in oras unde avem acc si frane dese.

Vreau sa schimb si eu debitmetrul cu unul original.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pana la 1800 ture nici sa nu te astepti sa traga cine stie ce , de abia de la turatia aia se deschide valva EGR ce comanda turbina .Din cate stiu cand se defecteaza debitmetrul , masina nu mai trage , nu mai are vlaga si se pare ca si consumul creste , cel ami simplu de verificat , se scoate mufa la debitmetru iar daca cu mufa scoasa masina te lipeste de perne , inseamna ca il ai defect [ debitmetrul ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atlantis spune-mi si mie te rog cat a costat debitmetrul original Bosch?

Din cate stiu eu semnul ala semnifica sonda Lambda care pe astra 1,7 dti nu exista.

Mie la tester mi s-a spus ca debitmetrul este cam obosit si atat, dar eu simt ca masina nu trage deloc in plaja de turatii 1000-1500 rot/min si e chiar incomoda in oras unde avem acc si frane dese.

Vreau sa schimb si eu debitmetrul cu unul original.

5900 e original si 4800 e italian ..si apropo..cit a costat un test motor la tine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut testul motor la Di Bas si a costat 80 ron, dar nu a stat nici macar sa se incalzeasca bine motorul la temperatura de functionare.

Rezultatul "debitmetrul cam obosit, dar mai merge".

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca atunci cand iti apare chestia aia masina merge ok, poate fi si de la o bujie incandescenta

daca nu, atunci pot fi: debitmetru, furtune de pe circuitul de turbo fisurate, furtune de la vacum iesite sau fisurate.

incerca sa le iei prin eliminare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la reprezentanta si am facut un test motor..m-a costat 60 RON si mi-au gasit vacumul blocat. Mi-au rezolvat problema pe loc apoi au mai facut un test si nu au mai gasit nimic. Martorul tot se mai aprinde si tind sa cred ca e de la vre-o bujie. Oricum am fisurat putin si un furtunas de la returul de la injectoare ca umezeste pe acolo putin..o sa schimb si bujiile si furtunele si sper sa nu mai ma semnalizeze la bord..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now