LucianSV

POMPA BENZINA

9 posts in this topic

Am un Opel Astra 1993 C14NZ cine ma invata si pe mine cum pot verifica o pompa de benzina daca este defecta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Off-topic: Imi place masina ta: Astra H `93 C14NZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Daca tot nu ai cautat pe forum, puteai sa dai mai multe detalii cum ar fi: tipul caroseriei... hatchback, breack, berlina.... ce probleme ai... porneste masina sau nu, are putere sau nu... etc. Daca ai masina hatchback pompa e sub bancheta spate dreapta. Daca si porneste pui urechea langa ea cand e masina pornita si se aude bine. Atentie! daca e doar contactul pus nu merge, pompa porneste doar daca primeste impulsuri de la calculator ca merge motorul si cand dai la automat.

Se mai poate alimenta direct dupa deconectare cu 12V sau de la releul de pe stalpul dreapta fata, dar tre sa stii putina electronica, altfel nu te bagi. Cel mai simplu, poti scoate returul si sa dea cineva la automat si vezi daca baga, iar daca si porneste intr-o sticla cam 1,5 litri/minut. Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postez aici ca nu stiu unde altundeva. Astazi,dupa o saptamana de stat in garaj, am vrut sa pornesc masina si am avut o surpriza neplacuta, a pornit iar dupa un minut a inceput sa reduca relantiul si sa oprit, am incercat sa o pornesc din nou si nu a mai pornit.Am desfacut furtunul de la alimentarea cu benzina si am vazut ca nu vine nici un pic de benzina, am dat la autonat cu furtunu desfacut si tot nu vine benzina. Masina pornestte doar daca ii pun benzina pe adnisie si functioneaza doar cat are benzina acolo.Nu stiu ce are ,pompa de benzina defecta sau releul pompei de benzina.Am un opel astra 1.4i brek din `92 care la origine a fost c14nz dar a suferit niste modificari si acum este c14se are injectie multipunct. Va multumesc anticipat pentru ajutor si sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai cam intuit problema... nu avem cum sa te ajutam mai mult.

trebuie sa le iei la verificat pe rand: releu, pompa, filtru, presiunea in rampa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi foarte tare sa nu mai ai benzina in rezervor ...:))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

am descoperi ce este defect,pompa de benzina :((:(( :((:((

culmea esta ca daca o scot din rezervor functioneaz iar daca o montrz la loc nu,am verificat cablurile de alimentare mufa releul totul e ok si totis nu functioneaza cand este montata :Thinking:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si totusi nu ai zis daca demontata functioneaza cand e conectata la firele ei, sau iei curent din alta parte.

Verifica asa: Pui un bec la firele pompei de la rezervor si cineva da la automat, daca se aprinde schimbi pompa (eu am dat 80 lei pe una poloneza si merge). Daca nu se aprinde mergi la releul mov de pe stalpul din dreapta fata si verifici la firele subtiri daca vine curent numai cand dai la automat, iar firele groase, unul are + si releul il uneste cu celalalt gros care duce la pompa. Chiar daca le unesti tu cu releul scos si fara contact pus trebuie sa mearga. Deci schema e asa: Dai la automat, senzorul de turatie trimite impulsuri la Ecu, Ecu da curent la bobina releului numai cand motorul se roteste, releul pune contact intre un + permanent si pompa, pe care o alimenteaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Functioneaza conectata la mufa ei dar scoasa din rezervor cind este montata in rezervor nu mai functioneaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now