• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
Sign in to follow this  
Followers 0
AstraG BDY

Problema astra G 1.7 DTi

6 posts in this topic

Salutare baieti!Azi am fost cu masina mea ASTRA g 1.7 dti cod motor (y 1.7 dt)in service ptr ca mi-a aparut masina cu cheita in bord !!!am pus testeru pe ea si la erori mi-a dat urmatoarele coduri:p0100(maf) mass air present flow or volume air flow sensor circuit malfunction

P0380 Glow Plug heater circuit not present a circuit malfunction

p1125 Critical sistem not malfunction

p0400 Exhaust Gas not recirculation-present flow malfuncion

Este ceva grav?Tin sa precizez ca martorul masina cu cheitza mi se aprinde doar cand motorul este rece iar dupa ce se incalzeste se stinge iar masina parca numai trage ca inainte.In afara de astea ar mai fi o problema am depistat niste scursuri (pare a fi antigel am dat cu degetu si am pus pe limba pare a fi dulce)pe baia de ulei ce sa fie oare !!!!Va multumesc frumos astept raspunsurile voastre!!!!masina are 167mii!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Pai nu inteleg :Raised Eyebrow: ...ai pus masina pe tester si cei care au facut diagnoza nu stiu sa-ti citeasca erorile? In mod mormal cel care iti face diagnoza iti spune ce are masina.

Edited by tudor_mtp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie schimbat debitmetrul de aer si curatat EGR-ul

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si una sau mai multe bujii arse. pt a verifica care e arsa tb sa scoti fisa bujiei, si sa vii cu un fir conectat la borna "+" a bateriei si sa atingi usor capatul de sus a bujiei(ai grija sa nu atingi cu firul la masa). daca face scantei e buna, daca nu - nu. pt a o demonta iti tb o tubulala de 12 lunga(interiorul). ca o recomandare personala ar fi ca daca ai mai mult de o bujie arsa sa le inlocuiesti pe toate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bujiile le-am verificat si fac toate scantei nu poate sa fie releul de bujii?de curatat egr cum se face se poate face aksa sau la service?mersi mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

la TUTORIALE CUM SA ,iti explica cum sa faci este simplu daca ai un pic de habar de mecanica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0