Ionut1987

Zgomot motor Opel Astra F Caravan 1.4 i

19 posts in this topic

Buna Seara. Am un Opel Astra F carvan din 1993, mai precis C14SE, 1.4 i. Acuma vreo 6 saptamani mi-a disparut tot antigelul din vas. A fost schimbata pompa de apa, termostatul, termocupla. Toate bune si frumoase o saptamana pana cand a inceput sa-mi arunce apa pe teava si sa apara spuma pe capac.....deci s-a dus garnitura de chiuloasa. Am schimbat garnitura, acuma merge fffff bine, trage fffff bine, dar a aparut o alta problema....un zgomot ciudat, cred ca de la tacheti...de cand am schimbat garnitura am facut 550 de km cu ea. Am facut un filmulet si va rog daca puteti sa-mi spune-ti dupa sunet ce-ar putea sa fie sau daca e normal sunetul. Am filmat imediat dupa ce am pornit motorul. Va rog sa ignorati sunetul produs de cocos si de teava de esapament. :D Multumesc anticipat !

http://www.youtube.com/watch?v=XzoP3Klzj_A&feature=player_embedded

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Zice ca acest videoclip este privat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e normal sa fie asa zgomotos. Sper ca atunci cand au schimbat garnitura au spalat si motorul si tachetii. Uita-te la vascozitatea uleiului si la cat este de curat. Posibil sa fi ramas mizerie si sa nu se incarce suficient tachetii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai motorul nu l-au spalat, dar nu mi-a bagat apa in ulei. A fost doar spuma la tacheti si aia au curatat-o. Am schimbat totusi uleiul dar uleiul vechi nu a fost afectat. Am schimbat totusi si uleiul si filtrul de ulei. Am pus Castrol 5W40. Sper ca e bine ~

Edited by bizu19

Share this post


Link to post
Share on other sites

anul trecut cand a fost adusa din Germania nu stiu ce ulei a avut in ea dar dupa aia cand am schimbat pentru prima data tot 5W40 am bagat dar adus din Germania....

Edited by bizu19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacanitul ala e constant sau se aude mai rapid pe masura ce urca in turatii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacanitul ala e constant sau se aude mai rapid pe masura ce urca in turatii?

la inceput cand pornesc masina, pana se incalzeste putin motorul....ea de anul trecut de cand a fost adusa din Germania avea o chestie....mai ales in panta se auzea un clantanit la motor dar avea momente, nu tot timpul, si interesant e ca nu conta viteza...altadata se auzea la 20 la ora, altadat la 90, nu conta viteza si nici treapta de viteza....de can a fost adusa am facut 15.000 km cu ea si n-am avut treaba pana acuma o luna cu ea.

la inceput cand pornesc masina, pana se incalzeste putin motorul....ea de anul trecut de cand a fost adusa din Germania avea o chestie....mai ales in panta se auzea un clantanit la motor dar avea momente, nu tot timpul, si interesant e ca nu conta viteza...altadata se auzea la 20 la ora, altadat la 90, nu conta viteza si nici treapta de viteza....de can a fost adusa am facut 15.000 km cu ea si n-am avut treaba pana acuma o luna cu ea.

se aude mai tare la inceput cand pornesc motorul apoi se aude tot mai incet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu te-am intrebat altceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, e la fel...nu e mai rapid cand creste turatia....dar am observat ca imi cam trepideaza volanul la relanti, inainte nu trepida ca acuma si se aude un zgomot dinspre bord ca zgomot de la un rulment, asa e zgomotul

Edited by bizu19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca distributia e pusa corect, Pompa de ulei functioneaza si Chiuloasa nu e ovalizata sa scape presiune in baie deranjand astfel buna circulatie a uleiului, tachetii hidraulici (daca nu ma insel) ar trebui sa se amorseze cu ulei si sa nu faca atata galagie. Totusi, uleiul 5w40 ai putea sa-l folosesti iarna, iar vara 10w40, Parerea mea!

Am observat ca ai becul de erori aprins, nu cred ca are mare legatura cu tachetii, dar ar trebui un test agrafa sa vezi ce problema ai pe deasupra. Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ala era becul de la frana de mana, ca am tras frana de mana atunci sa nu plece la vale :D

Edited by bizu19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca uleiul este subtire. As merge tot pe un 10W40. Pentru inceput ar fi solutia cea mai ieftina de verificare fara sa apelezi la un mecanic bun pentru diagnoza. Uleiul actual il depozitezi in bidoane inchise si il folosesti la iarna. Mai poti verifica pana de legatura intre pinion arbore cotit si fulia de antrenare curea accesorii. Posibil ceva joc sau uzura si de aici un zgomot mai mare.

PS Nu inteleg de unde ai tras concluzia ca uleiul vechi nu a fost afectat atat timp cat acesta face spuma doar in combinatie cu apa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am tras cncluzia ca uleiul nu a a fost afectat ptr ca uleiul a fost normal ca si cantitate si a fost curat ( nu a avut spuma in el si nici picaturi de apa). Spuma am avut doar la capul de la culbutori. Si apa nu mi-a bagat-o in ulei ci mi-a aruncat-o pe teava de esapament,. Dar mai bine am schimbat uleiul ptr orice eventualitate. Oricum aveam cam 9000 km cu uleiul cel vechi. Acuma parca merge mai bine. se aude zgomot doar la pornire ( 15-20 de secunde se aude zgomot de tacheti). Dar spune-ti va rog daca acuma dupa ce-am schimbat garnitura de chiuloasa daca trebuie reglati tachetii ? ( am facut 800 de km cu ea de cand am schimbat garnitura). Multumesc !

Edited by bizu19
quote la postul precedent. Foloseste "Add reply" sau "Fast reply".

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu stiu ca tachetii hidraulici se autoregleaza..sa ma contrazica colegii nostri daca gresesc...sall :beerchug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now