• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
Sign in to follow this  
Followers 0
Krys

pierde ulei la imbinarea dintre cutia de viteze si motor

5 posts in this topic

Am schimbat de curand uleiul de motor,filtrul de ulei,garnitura capac culbutori si ,O'-ringul de la aprinderea electronica la astra mea (X16SZR).A doua zi cand m-am uitat sub ea am vazut ca pierde ulei la imbinarea dintre motor si cutia de viteze.Am crezut ca e ulei de la cutie dar am pus degetul pe picatura de ulei si era ulei curat(de motor).Din partea superioara a motorului nu vine pentru ca am verificat garniturile si blocul motor era curat.Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca ,,ar putea pierde ulei pe la semeringul de la palier'',nici el nu era sigur si mi-a spus ca trebuie data cutia de viteze jos.Nu ma dau banii afara din casa si nu as vrea sa platesc mecanicul sa dea cutia jos si sa-mi spuna ca nu e de la semeringul de la palier.Stie cineva cum as putea verifica altfel pe unde curge uleiul???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

N-ai alta varianta decât desfacerea pt a fi sigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai cum altfel. Simeringul ala e "ascuns" in spatele volantei, in blocul motor. Ca sa ajungi la el trebuie data cutia sau motorul afara si data jos volanta. Daca de sus nu pica, ala e 99% vinovatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel de bine poate sa curga pe la simeringul de la priza de putere. Uleiul tot curat trebuie sa fie.

Si in cazul asta trebuie demontata cutia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce nu desfaci cele doua table care imbraca volanta,sub cutie,exact la imbinare unde te intereseaza?poate descoperi macar de pe care parte curge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0