• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
pirvumark

Cum sa demontezi contactul Astra F

6 posts in this topic

Salut. Sper sa nu ma suprapun cu altcineva aici pe forum. Ideea este ca am avut de curand probleme cu al meu contact la un C14NZ, 1995 si nu am gasit nicaieri explicat modul in care reusim sa scoatem acel nenorocit de contact de la locul lui. Odata operatiunea efectuata m-am gandit sa spun si altor muritori care seconfrunta cu aceasta problema.

Asadar....ooosa spun pe pasi..

1. inlaturam carcasa de plastic din spatele volanului ce acopera manetele semnalizatorului si maneta stergatoarelor. F simplu, gasim 5 surubele.....3 dedesubt si doua ascunse de volan.

2. inlaturam maneta stergatoareler. are doua cleme sus si jos (le tinem apasate) si iese prin tragere (acea maneta) spre usa din dreapta

3. Confectionam o sarma ca cea din imagine. Puteti folosi orice altceva dur cu diametrul de 2,5 - 3mm...dar 2.5 e suficientpost-20529-094531600 1342095049_thumb.jpg

4.Problema mea cea mare era ca toti vorbeau de o gaura care elibereaza contactul. Sarma de mai sus exact pt acea gaura este facuta. Doar ca spre deosebire de alte Opel-uri....F-ul are gauricea indreptata spre volan...si nu o gasim in partea de sus a contactului .... sa ne vina si noua mai usor sa scoatem afara chestia aia.post-20529-098769000 1342095078_thumb.jpg

5.introducem sarma in gaura apoi cheia in contact. Nu stiu daca merge cu cheia deja bagata...la mine nu a mers decat asa....cu cheia dupa sarma. o sa observam pe contact doua crestaturi ...una sus mai mare si una jos mai mica....incercam sa aliniem cheia cu acele crestaturi si in acelasi timp miscam de sarma aia inspre in jos...sa zic asa...tragand si de cheie....la mine a sarit singur contactul cand am miscat de sarma.

post-20529-098286100 1342095319_thumb.jpg

6. tragem de contact afara si gata....am scos contactul la Astra F. post-20529-061363600 1342095118_thumb.jpg

Sper ca nu am plictisit pe nimeni.

Promit ca am sa vin cat de curand si cu un filmulet.

Edited by pirvumark

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

e bine explicat tutorialul si ca o completare,a mai discutat cineva pe undeva,nu mai stiu exact,ca sarma aia se poate face f bine dintr-un electrod de 2,5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am facut din sarma ca l-am demontat la munca... :'> si am taiat dintr-un gard cu patentul o bucata de sarma....

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti confectionezi unelte din gardurile vecinilor? :laugh: glumesc...

foarte util tutorialul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fain de tot mere cu un inbus de 2mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now