andreib

Recomandare piese chiuloasa

13 posts in this topic

Buna ziua! Tatal meu detine un opel astra f 1.7td tc4ee1 (isuzu) si chiuloasa a fost parasita de soarta,fum alb ,etc.la demontare s-a constatat ca era deformata si nu se mai poate planifica.Sa cumpar o chiuloasa goala(cu scaune supape) si sa o echipez dupa cea defecta sau sa iau una echipata?unde gasesc una? ce piese imi trebuiesc? Ma gandesc ca nou trebuie sa iau semeringuri supape si semering ax cu came,garnituri tije supapempoate si altceva insa nu imi dau seama...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Astazi a venit o chiuloasa complet echipata(150 euro) , m-am apucat de demontat ,astrazi cu ajutorul lui d-zeu in 2.30 ore am dat chiuloasa jos de pe masina si am demontat admisia,chiuloasa veche (cea care a fost planificata insa masina nu dadea caldura si sufla in borcan) nu prezinta crapaturi vizibile,daca doriti va pot face poze cu cateva etape din montarea ei pe masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am terminat de montat chiuloasa ... problema este ca furtunele care pleaca in calorifer(din termostat pleaca si dupa au un teu) sunt obturate de calamina si nu baga caldura si scoate un fum alb, un fel de abur,nustiu ce sa mai fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiuloasa noua a fost planata inainte? A fost stransa cu dinamometrica sau la mana? Furtunele obturate le-ai curatat/schimbat?

Aburul ala alb, a ce miroase? (tine mana la esapament cateva secunde si vezi)

Posibil sa ai apa/condens pe traseul de evacuare. Fa un drum de 20-30 de km cu masina, verifica daca temperatura la motor urca pana la 90 (sau cat trebuie pentru motorul tau) si vezi daca mai scoate atunci abur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci chiuloasa a fost inspectata si nu prezenta fisuri,nu a fost planificata pentru ca nu era necesar ,fumul miroase cam ca un spray de muste,oarecum placut,nu este dulceag ca antigelul, daca las masina pe loc si o tin turata apa creste undeva peste 90 de grade iar daca ma pun in miscare apa se duce undeva jos de tot,cam unde se termina albastru,chiuloasa a fost stransa cu dinamometrica(40Nm) iar dupa in grade (cum prezinta autodata) phase 2 60-75 phase3 60-75,acum cobor jos sa curat coturile acelea infundate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fumul a disparut insa sufla in borcan si acum merg cu capacul de la vasul de expansiune putin desfacut,e a 2-a chiuloasa pe care o schimb:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin "nu era necesar" sper ca te referi la faptul ca a fost deja planata pentru ca in caz contrar, nu stiu cum vezi tu cu ochiul liber abaterile de zeci de mm de la planeitate.

Daca iti sufla in borcan e clar problema de chiuloasa, dar nu iti pot spune exact daca e de la planeitate sau daca e ea fisurata. Tipul de la care ai luato nu ti-a dat o garantie, ceva pentru ea? Nu o poti schimba? Poti sa o inspectezi tu cat vrei si tot nu o sa vezi fisurile din ea.

Faptul ca iti scade apa in mers pana la zona albastra inseamna ca ai termostatul blocat pe deschis.

L.E.: Acum am vazut ca esti la a 2-a chiuloasa.....tot ghinionul din lume sa-l ai si tot nu cred ca le-ai nimerit pe amandoua fisurate. Ceva nu faci bine la asamblare.

Edited by DJ_Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci am comandat prima data una 100 euro insa avea 2 fisuri intre supape,am comandata alta insa cand sa plece spre mne proprietarul a vazut fisuri,a venit a 3-a la 150euro si s-a montat pe masina,chiuloasa masiniii a fost planata inainte si tot la fel facea,nu am vrut sa o planez pentru ca cea veche la gaurile de apa,ulei s-au cam rupt marginiile de la planificat(presupun ca au planificat cu zburator)

LE:chilasa a fost montata in service cu scule profesionale si in prezenta colegiilor mecanici cu destula experienta,adica au venit la montat si s-au uitat si tot un mecanic experimentat a strans si chiuloasa + multe altele

Edited by andreib

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ori ai tu ghinion si gasesti numai chiulase fisurate...ori...nu stiu..la bloc s-a uitat cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La bloc nu m-am uitat detaliat ,totusi daca era ceva la bloc scapa antigel,ulei ceva dar masina nu pierde nicuna din ele.Ma gandesc sa fac un test de compresie sa fiu sigur ca este ok motorul sau sa schimb busonul de la vasul de expansiune desi nu vad ce ar putea fi inneregula acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare. stie cineva care e dimensiunea cheii pt presoanele chiuloasei in cu capul in stea???E...si mai cat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit...E12...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ceva timp dupa ce motorul vechi si-a dat duhul(dupa cum ma asteptam) l-am desfacut pentru o inspectie detaliata si am constatat ca cilindrul nr.2 prezinta fisura ,lafel si chiulasa.Am gasit un motor (16mil) , 16 ore de montat ,porneste intr-un final ajutat de spray iar in cateva minute incepe sa arunce apa din vasul de expansiune,fiind optimisti am scos termostatul si surpriza ...tot la fel:) demontat motorul si trimis inapoi cautat alt motor. .. intr-o duminica montat .. pompa neamorsata ,conducte injectoare stranse motorul porneste sub un minut:) , se verifica temperatura apei ...toul ok ,, nivelul uleiului si consistena .. ok . dimineata porneste la sfert si nu da fum deloc.Se pare ca intr-un final am avut noroc! Toate cele bune .Daca aveti nevoie de ceva sau aveti intrebari va stau la dispozitie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now