• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
Sign in to follow this  
Followers 0
vulupe

Gtc 4x4

4 posts in this topic

Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Ar fi cazul la 240 cai sa aiba integrala.

Oricum probabil ca o data cu lansarea noului model in 2008-2009 OPC-ul va avea stock si mai multi cai si poate si un 4x4.

Daca ar face si un cdti 4x4 voi fi mare fan si cu siguranta m-as baga la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa speram numai ca Opel a invatat ceva din experienta Calibra Turbo 4x4. Cutia de transfer 4x4 cadea foarte repede, costa enorm sa o repari si trebuia sa ai mare grija de ea. Poate ceva preluat de pe Antara/Captiva?

Oricum mai au mult pana sa ajunga quattro. Din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In orice caz, nu va avea un diferential central mecanic, asa cum au sistemele traditionale, ci un cuplaj cu ambreiaj controlat electronic care sa varieze cuplul intre cele 2 punti. Aceasta tehnologie este folosita de Opel la Captiva/Antara, de BMW la X-Drive si de VW la 4 Motion (nu-s prea sigur). Cel mai probabil in mod normal tractiunea va fi doar pe rotile din fata, iar la nevoie poate transfera pana la 50% din tractiune pe rotile spate. Pentru asta i-ar prinde bine si o punte spate independenta.

Quattro de la Audi inca este un sistem mecanic care transmite in mod normal 50% pe fata si 50% pe spate, iar la nevoie poate transmite 100% pe o singura punte. Acest diferential central Torsen se poate cupla doar cu motoare amplasate longitudinal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0