• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
dssdexter

Tacanit motor >>REZOLVAT<<

13 posts in this topic

Salutare,

la un motor 1.4T 140cp, A14NET, am aflat de ce imi murea motorul/turbina in viraje - ramanea fara ulei. Ok... s-a descoperit dupa a 3 venire in service ca ramanea fara ulei si d-acolo dadea Service ESP, taia turbina si ziceai ca-i troaca. De ce ramane fara ulei? Good question. Apoi - la rece, cand o pornesc si apas ambreiajul se aude cum tacane motorul mai tare, doar cand calc ambreiajul. Dupa ce il las, zgomotul motorului revine la normal. Acum intrebarea mea este - rulmentul de presiune sau tachetii(de unde se poate sa piarda si uleiul...) sau incep sa pice in lant una dupa alta? Sfaturi, metode de identificare a problemei? Un mecanic bun? :D Poate sa fie si distributia/lantul (asta n-ar insemna sa se auda tot timpul nu doar cand calc ambreiajul?

Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Salutari,

Suna cunoscut ce ai tu. Am acelasi motor.

Cand ridici piciorul de pe ambreaj, in punctul in care cuplease se aude un trancanit puternic, la relantii (ca atunci cand e cuplata in viteza e mascat de acceleratie).

Am reprodus problema cu un mecanic de la opel (radacini de la plaza) si mi-a zis ca atunci cupleaza si cutia de viteze si d'aia incepe sa trancane si ca e natural zgomotul (fapt confirmat de un alt mecanic din acelasi service). Eu stau cu zgomotul asta de cand am luat masina (SH acum un an) si nu mi-a afectat cu nimic motorul. Nu are sens sa te stresezi, dar o sa mai intreb un mecanic pe care il cunosc care este ft ft ft ft bun si daca aflu ceva nou iti zic :)

Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

din pacate a trebuit sa schimb arborele ... plus cuzinetii de palier. Problema a fost - joc axial in arbore, cuzinetul mare era cam dus - luase din arbore, si astfel motorul atingea stanga dreapta de bloc.. cauza - inclin sa cred uleiul f prost, la turatii mari insa ei zic ca s-a mers cu ambreiajul apasat, wtf... n-are cum sa se duca in halul asta daca faci frane de motor din ambreiaj, inseamna ca acest motor este one time use only,,,,

ma rog, sper sa ai mai mult noroc si sa nu fie acelasi zgomot...al meu se auzea mai bine inspre curea de distributie...

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu la Astra J 2.0 160 cp

Pornesc masina si incepe un troncanit tacanit care vine de undeva din partea stanga motor sau pedalier nu imi dau seama. Din afara nu se aude, numai din interior.

Se aude si cu ambreiajul apasat, si cu ambreiajul ridicat doar cand accelerez cat de putin tacanitul dispare.

Am observat ca si cand trec peste sinele de tramvai sai denivelari se adude dar asta poate din cauza ca eu apas ambreiajul cand trec peste ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incercati o diagnosticare clara a problemei aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta zi am programare la serviceopel pana atunci postez si video cu problema numai ca acum nu facea si cu ambreiajul apasat, doar cand il calcam.

http://youtu.be/0AvlRU59oFw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bine ai facut ca ti'ai facut programare la ei, sunt baieti ok, foloseste'te de recomandarea primita de aici! ;)

Succes in rezolvarea problemei care este una destul de ciudata din cate pare. :mda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm,rulmentul de presiune? :Thinking: Tare sunt curios care va fi diagnosticul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Culmea culmilor! Nu mai face zgomot. Nu pot sa cred.
Nu au putut sa-si dea seama din moment ce nu mai face.
Am fost si in test, degeaba.
O sa revin cand face.

Pentru inceput am fost multumit pentru ca nici nu am semnat bine fisa si am lasat cheia la receptive si cand am iesit afara masina era bagata pe rampa.

S-au miscat repede. Felicitari!

Edited by dode76ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Culmea culmilor! Nu mai face zgomot. Nu pot sa cred.

Asta e ca aia cu mersul la dentist ... dupa o noapte de nesomn, cand astepti la usa dentistului iti trec durerile ca prin miracol ...

Pentru inceput am fost multumit pentru ca nici nu am semnat bine fisa si am lasat cheia la receptive si cand am iesit afara masina era bagata pe rampa.

S-au miscat repede. Felicitari!

Daca respecti programarea fac si ei tot posibilul sa faca acelasi lucru. Se mai poate intampla sa fie foarte aglomerat si sa trebuiasca sa mai astepti cateva minute pana dau jos o masina care blocheaza o rampa, dar oricum nu o sa te prinda apocalipsa acolo. Se misca repede si cum ti'am spus sunt pro baietii! ;)

P.S. Posibil sa fie rulmentul de presiune ... dar pana nu incepe sa iti faca din nou ... nu au cum sa isi dea seama de unde poate fi problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara!

Astazi am avut programare la EDS pentru revizie insemnand schimb filtre aer, polen, ulei, motorina, ulei motor si lichid frana, aproximativ la doua saptamani dupa ce am facut distributia incluzand si pompa de apa si cureaua de accesorii si sunt extrem de multumit si de lucrari si de pret.

Am rezolvat si problema tacanitului pe care il aveam in pedala de ambreiaj cum de altfel ati vazut si in filmuletele facute de mine.

Problema era de la conducta de ambreiaj care se afla exact sub calculatorul masinii. se rupsese clema de plastic care o sustinea si batea exact cum ati vazut si in video.

Nu a fost nevoie sa luam alta clema pentru ca exista posibilitatea sa se rupa ca si cea veche si a fost prinsa cu soricel lat exact prin gaura de prindere.

Multumesc celor de la EDS si voua celor ce mi-ati recomandat acest service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur sincer sa vad ca recomandarea mea a folosit si ca esti multumit de serviciile lor! :)

Iti doresc sa ai parte si sa te bucuri in continuare de masina! ;)

Consideram acest topic ca: >REZOLVAT!<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now