• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
Sign in to follow this  
Followers 0
George564

De ce am 2 termocuple pe radiator?

4 posts in this topic

Salutare tuturor! In primul rand de ce am 2 termocuple pe radiatorul de racire? Cred ca am vreuna defecta intrucat ventilatorul imi porneste undeva la 98 99 de grade.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Presupun ca ai A/C...

Termocupla 1(cu 2 terminale) porneste ventilatoarerele la 100grd C.

Termocupla 2(cu 3 terminale) porneste ventilatoarele la 105grd C si decupleaza A/C, pe motive de protectie termica, la 120grd C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am AC deci este normal ca ventilatorul sa porneasca pe la 98-99 grade?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Ce vezi tu in bord, ca temperatura, este orientativ, nu este de o precizie extraordinara... Daca vrei sa fi foarte sigur ca totul este in regula, ai putea sa dai termocupla 1 jos(pierzi ceva lichid de racire) si sa vezi ce scrie pe ea(are poansonata temperatura pe ea) ... De ce spun asta? Temperaturile mentionate de mine sunt dela motorizarea mea, la motorizarea ta este posibil sa ai alte temperaturi, de ex. 95-100-115... In alta ordine de idei, daca cele doua termocuple(switch-uri) sunt de varsta masinii, nu ar strica sa le schimbi ambele (nu sunt scumpe. dar sa nu pui cele mai ieftine!!!), preventiv...Eu am avut probleme destul de enervante din cauza celei cu 3 terminale si nimeni nu stia care-i cauza: imi oprea A/C-ul pe la 95grd C...ptr ca era decalibrata si intra protectia termica!!!

Edited by bibu16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0