• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
Sign in to follow this  
Followers 0
Cristian993

Limp Mode la 120 km/h

1 post in this topic

Buna seara tuturor!

Stiu ca sunt multe topicuri despre problema respectiva, iar oricat am stat pe net cautand, tot nu am rezolvat problema.

Am si eu faimoasa eroara p1125 si nu mai stiu ce sa fac sa scap de ea. Punand pe tester (OP Com) am primit codul P1125 Critical system malfunction 2 si ceva legat de bujiile incadescente.

Am facut test cu multimetru la bujiile, am scimbat pe bujia defecta. Am scapat de eroara cu bujiile.

 In legatura cu P1125 am verificat furtunele vacuum, furtunul turbo, intercoolerul, am gasit mult ulei in galeria de admisie, am demontat turbina si era plin cu ulei si turbina, si furtunul la galeria, si intercoolerul. le am curatat, masina o mers mai bine la viteza mici in oras, s-a accelerat ok, iar cand am ajuns afara si am depasit una, undeva la 120 iar o pierdut sufletul. Am ajuns in prima localitate, am oprit motorul si dupa 1 minut am pornit din nou, masina iar avea putere. Mai incolo cu cateva saptamani, dupa discutii cu mai multi opelisti am primit sfatul sa schimb electrovalva turbo. Am schimbat-o, nici o diferenta.

Am umblat asa cu masina vro 3 4 luni, iar masina o inceput sa nu mai aiba putere deloc, parca mergeam fara turbina la orice turatie, orice viteza. Am constatat ca turbina sa cedat, am desfacut iar galeria, era plin cu ulei si turbina avea si joc in ax. Am demontat turbina si am luat o alta turbina de la o cunostinta la dezmembrari. In final am montat turbina noua, totul in regula, am mers cu ea in oras cateva kilometri, am ajuns afara, la 120 km/h..aceeasi pierdere de putere. Sincer nu mai stiu ce sa fac, ce sa schimb. Mi se pare ca masina nu are nici un defect pe partea mecanica, deci raman senzoarele si calculatorul ECU sau EDU (mi se pare ca nu are nici o legatura cu p1125 iar in mai multe forumuri am auzit ca s-a rezolvat problema cu schimbare acestei)

Va rog din suflet sa ma ajutati si pe mine ca am ramas fara idei. Multumesc mult.

Masina este un Opel Astra G 1.7 DTI din 2000.

Edited by Cristian993

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0