• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
Sign in to follow this  
Followers 0
sorind

Problema Baterie

35 posts in this topic

Salut tuturor,

Pana acum nu am avut nici o problema cu masina luata in luna iunie anu trecut...dar duminica surpriza la pornire....am bagat cheia in contact si nimic....s-a aprins consola centrala a clickait de 2 ori si dupa a 3 incercare de pornire nimic......nu facea nimic......am sunat la opel asistance de vreo 2 ori ....foarte amabil tipu la telefon imi spunea ca o sa vina cineva in 40 de minute(in buc mi s-a intamplat...eram acasa si voiam sa ma duc in carrefour la cumparaturi).......dupa vreo 3 ore de cand am sunat apare si tipul de la ACR era.....cam suparat..deh il scosesem la aer duminica....ma rog...imi baga curent la masina si surpriza masina merge perfect acum...mi-a zis ca a fost bateria descarcata.....am cd 30 mp3 si a fost fara nici un fel de probleme masina pana acum....stau si ma intreb ce s-o fi intaplat oare?

Voiam sa va intreb la cd 30 mp3 el poate porni chiar daca am cheile scoase din contact? am observat ca daca scot cheile din contact si apas pe butonul acela rotund mare din consola porneste muzica?

E vreo setare ceva pe care nu o shtiu?

Vreau sfaturi!

Multumesc,

Sorin D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

1. este destul de posibil ca CD-ul sa ramana pornit, poate l-ai uitat pornit, s-a mai intamplat si la altii

2. mai studiaza putin manualul, sunt o gramada de lucruri interesante in el

LE: 3. da CD-ul poate sa mearga si cu cheia scoasa si NU se opreste singur dupa x min/ore

Edited by thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. este destul de posibil ca CD-ul sa ramana pornit, poate l-ai uitat pornit, s-a mai intamplat si la altii

2. mai studiaza putin manualul, sunt o gramada de lucruri interesante in el

LE: 3. da CD-ul poate sa mearga si cu cheia scoasa si NU se opreste singur dupa x min/ore

O sa citesc manualul mult mai atent, dar intrebarea care se pune este de ce tocmai acum mi s-a oprit si nu la inceput cand nu shtiam sa il folosesc mai bine?

Si acuma legat de baterie....cat timp ma mai tine sau trebuie sa o schimb?

Ideea e ca nu vreau sa am surprize sa raman in trafic ca nu mai porneste masina....

Am mers circa 3 ore cu masina dupa ce mi-a incarcat-o tipul de la ACR....e suficient?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

da este suficient nu ai de ce sa te speri

oricum o ai in garantie 2 ani de la data de cand ai cumparato

cu respect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca banuiesti ca CD-ul ti-a consumat bateria atunci verifica in Settings la CD daca ai Ignition pe On sau OFF. Pe ON porneste cand pui contact si se opreste cand iei contactul. Pe OFF trebuie sa-l pornesti/opresti tu de fiecare data. Si cum spuneam in postul anterior, daca il uiti pornit merge pana iti consuma bateria. Parca a mai fost un caz in care un user se plangea ca i-a pornit CD-ul singur cand avea masina in parcare si i-a consumat bateria.

PS: mie bateria aia mi se pare cam anemica si in general cand cobor din masina verific sa nu ramana nici un consumator pornit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mers circa 3 ore cu masina dupa ce mi-a incarcat-o tipul de la ACR....e suficient?

Nu nu este suficient .O baterie descarcata complet(nu porneste )are nevoie de cel putin 8-10 ore de mers continuu ,si fara alti consumatori majori in functiune.Alternatorul debiteaza curentul(amperaj) necesar functionarii in conditii normale, diferenta debitata ducand la incarcarea bateriei. Cel mai sigur este sa o pui la un redresor ...unde trebuie sa stea 36 - 48 ore .Incarcarea se face cu un curent mai mic decat cel furnizat de alternator ,dar mai sanatos pentru acumulator. Daca este doar 25% incarcata ,adica ~12.2 V si afara sunt -5 grade ...va ingheta. Ca sa ti-o schimbe pe garantie trebuie sa te duci cu ea descarcata ...sa le dea testerul diferit de OK.

P.S. Tipul de la ACR nu ti-a incarcato ...a fost doar pe post de ``robot de pornire``.

Edited by ovidiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nu este suficient .O baterie descarcata complet(nu porneste )are nevoie de cel putin 8-10 ore de mers continuu ,si fara alti consumatori majori in functiune.Alternatorul debiteaza curentul(amperaj) necesar functionarii in conditii normale, diferenta debitata ducand la incarcarea bateriei. Cel mai sigur este sa o pui la un redresor ...unde trebuie sa stea 36 - 48 ore .Incarcarea se face cu un curent mai mic decat cel furnizat de alternator ,dar mai sanatos pentru acumulator. Daca este doar 25% incarcata ,adica ~12.2 V si afara sunt -5 grade ...va ingheta. Ca sa ti-o schimbe pe garantie trebuie sa te duci cu ea descarcata ...sa le dea testerul diferit de OK.

P.S. Tipul de la ACR nu ti-a incarcato ...a fost doar pe post de ``robot de pornire``.

hmmmm!!

Uite chestia asta nu o shtiam...eu am mers cu ea cam 4- ore...cam cat fac de acasa si pana la serv....circa 30 de minutele drumul.....sa inteleg ca trebuie sa merg non-stop cu ea ca sa se incarce sau cum?sau e suficient sa merg zilnic cu ea la serv si acasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am specificat .Mers continuu. In medie o pornire prin curentul care il consuma este echivalenta ...cu 10 km de rulaj ,sau 30 de minute la 2000 rot/min in relanti.Deci tu nu ai facut decat sa incarci de ai consumat prin pornire .De aceea se accorda garantie 6 luni(cea mai mica) pentru acumulatorii ce echipeaza taxiurile.

Verifica ``ochiul magic``al acumulatorului .Daca este verde este OK. Daca este negru ...este problema.

Edited by ovidiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Am luat o baterie noua acum 2 zile si cand am pus-o pe masina la relanti culmea: fierbe. Se spune ca daca fierbe releul de incarcare este defect. Dar de ce nu imi arata in bord ca incarca prea mult. Dimpotriva, nici macar nu ajunge acul la jumatate. Sta pe rosu in partea stanga. Ce trebuie sa fac?

Astept un raspuns destept.

O seara placuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bebe - bine ai venit pe AstraClub.ro ! :up:

O masurare a curentului care vine de la alternator, fie si pe borna, cu ajutorul unui banal aparat de masura, ti-ar lamuri pe deplin dilema ! Un curent peste 13V (cam cat e normalul) indica o supraincarcare a acumulatorului.

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astra H nu are indicator de incarcare a bateriei.

Cred ca omul are Dacia (din datele personale)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am auzit o chestie foarte interesanta, ca la anumite marci de masini cere un cod dupa ce se schimba bateria.Aveti idee daca si la H cere acel cod dupa ce schimbi bateria pentru a pornii masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cod pt. ce ? Eu am deconectat bateria si nu am avut nici o problema in pornirea masinii dupa reconectarea acesteia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie la service mi-au cerut codurile pentru ca sa deconecteze bateria(nu stiu daca au avut si nevoie de ele...) + in carte scrie ca la service sa te prezinti cu codurile de securitate , la orice reparatie in service...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici la bateria masinii nici la bateriile cheilor nu trebe' cod!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0