• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
bitzu

Martorul de service In bord (masina+cheie)

238 posts in this topic

sal,

sunt nou pe aici si nou posesor de Opel Astra Caravan 1,7 CDTI 101cp, 2005.

l-am cumparat din germania in ianuarie 2007 (defapt adus din germania).

cand am cumparat-o mergea perfect dar la ceva timp mi-a aparut in bord martorul de service (masina+cheie) si ma limita undeva la 90km si nu se mai tura decat ff greu. am tot incercat diverse printre care si inlocuirea filtrului de motorina crezand ca am pus motorina proasta si parca dupa aceasta schimbare a fost ok si am tot zis ca o sa dispara odata cu apa sau...

un timp mergand doar in oras nu am mai observat aceasta problema si am zis ca e ok dar la drum lung cum ajung pe la 100 sau mai sus imi apare si ma limiteaza.

am observat apoi ca limitarea si aparitia martorului se face exact la 2000 - 2100 de rpm in viteza a 4 sau a 5-a, iar daca revin sub 2000 rpm si accelerez e posibil sa se stinga si sa pot accelera pana pe la 135 km/h si daca as merge constant nimic nu se mai intampla (probat pe autostrada) dar daca trec de 140 km/h apare.

am mers la Di-Bas si au pus masina pe calc si au zis ca e ceva de la turbo, ca nu intra mereu, ca e ruginit si ca nus'ce tija care ar trebui sa culiseze sa deschida/inchida ceva nu functioneaza.

turbina cica merge fara probleme dar nu stiu ce senzor detecteaza ca nu intra turbo cand trebuie sau "intra dublu" (exact cuvintele mecanicului) si de aceea ma limiteaza.

am mai citit pe undeva ca ar fi vorba de debitmetru (air flow meter)....

a mai patit careva ceva de genul asta?

si as mai avea o intrebare in legatura cu service-urile. dintre Di-Bas, Radacini si GTT ce imi recomanda-ti?

la Di-Bas am fost si mi-au zis ce am scris mai sus, la Radacini am fost si mi-au bagat freon in instalatia de AC si m-am trezit cu roata stanga fata fara suruburi stranse (de ce au umblat la roata nu stiu dar sigur nu erau desfacute de inainte...) iar la GTT cand am sunat si le-am spus asa in mare de problema mi-au zis sa ma duc la ei cand e martorul aprins ca altfel nu isi pot da seama (ciudat si caraghios in acelasi timp)....

deci ce service imi recomandati?

mersi

bitzu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Cand astept sa se stinga luminile la bord sa pornesc motorul imi apare si o cheie pe o masina.

Stiu ca imi apare cand bag cheia de rezerva, si nu merge cheia..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand astept sa se stinga luminile la bord sa pornesc mototul imi apare si o cheie pe o masina.

Stiu ca imi apare cand bag cheia de rezerva, si nu merge cheia..

sal,

si dupa ce pornesti motorul nu se stinge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blush: pai daca cheia de rezerva nu merge cum sa mai porneasca omul motorul cu ea? :wacko:

Mergi la un service poate trebuie sa-ti reprogrameze cheia de rezerva, mai ales daca esti inca in garantie trebuie sa

te rezolve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal,

si dupa ce pornesti motorul nu se stinge?

ba da se stinge dupa ce pornesc motorul, dar nu am observat-o pana acum si nu stiu daca aparea si inainte pe bord

nu este in garantie masina ca nu am luat-o noua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu, daca ai incercat cheia de rezerva si nu ai putut sa pornesti atunci ti-a inregistrat o eroare iar acum iti atrage atentia. Dupa ce stergi eroarea din computer nu o sa te mai streseze, te duci in service sa o stearga si sa-ti inregistreze cheia de rezerva ... nu se stie niciodata cand ai nevoie de ea. Mie mi-au luat 40lei manopera pt. inregistrarea cheii, cam mult pt. 5 min de munca.

PS: nu sunt sigur, dar mai cauta pe forum, s-ar putea sa stergi eroarea si fara sa ajungi in service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie pentru a-mi reprograma cheia la ecomax cluj mi-au luat 1mil 2sute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit altceva de dimineata. La pornire s-au aprins becurile necesare ,dar contactul nu a facut nimic, s-a aprins cheia aia pe masina si gata. Ieri n-a avut absolut nimic. Dupa inca o incercare cu luat contactul, pus din nou a pornit. Ati mai patit asa ceva?

Masina are un an si un pic si 5600 km. Asta ar fi culmea sa inceapa cu siciiala.

:pardon:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal a stocat o eroare. Probabil ceva legat de recunoasterea cheii. Avand in vedere ca masina e in garantie, cel mai bine mergi la service si spune-le sa vada despre ce eroare e vorba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal a stocat o eroare. Probabil ceva legat de recunoasterea cheii. Avand in vedere ca masina e in garantie, cel mai bine mergi la service si spune-le sa vada despre ce eroare e vorba.

Dar de ce a uitat eroarea dupa inca un contact?

Share this post


Link to post
Share on other sites

posibil sa ai bateria la cheie consumata...la mine dupa ce am schimbat nu a mai aparut

Share this post


Link to post
Share on other sites

posibil sa ai bateria la cheie consumata...la mine dupa ce am schimbat nu a mai aparut

Ce tip de baterie e in cheie ?

Unde se gaseste?

Antidemarajul sa fie,are asa ceva?

La ce ii trebuie baterie cheii daca pornirea o realizeaza mecanic,vorbeste contactul cu cheia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, vorbeste, dar nu foloseste bateria respectiva ... bateria este doar pt. telecomanda de la inchiderea centralizata. Mi s-a intamplat si mie de cateva ori sa nu-mi recunoasca cheia ... se pare ca este de la CIM

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiti cum resetez computerul de bord, ca sa dispara cheia?sau cum pot sa o fac sa dispara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am citit undeva ca se poate face sa dispara cheia aia, trebuie sa stiti cum se rezolva :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now