• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
razvan

Demaraj Astra G vs. Golf IV

40 posts in this topic

Salut.

Care credeti ca ar avea un demaraj mai bun intre un Golf IV 1.9 tdi 90 CP(masina e dotata cu o cutie automata) si Astra G 2006 1.4 90 CP( avand 10000 de Km, avand cutie manuala)?

Ambele masini fiind in 5 usi.

Va multumesc.

Edited by ice4you

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Daca Astra despre care vorbesti este benzina, si daca merge cineva cu ea care stie sa profite de cutia manuala, cred ca avem un castigator clar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, asa cred si eu, transmisia manuala a Astrei s-ar putea sa faca surpriza daca se schimba treptele in 5500 - 6000 rpm. Golful desi are cuplu mare, este putin impiedicat de cutia automata. Oricum, o sa fie strans si o sa depinda si de soferi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da e benzina mea:P

La soferul Golfului nu depinde decat sa apese pana la podea acceleratia :(

pe cand eu trebuie sa scot numai "perfect shift" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul acela de golf e umpic puturos, iar daca e si automat ... pentru mine este clar cu tu vei castiga !

Cutia manuala face toata diferenta, chiar daca are el diesel ...

Sa inteleg ca ai facut un pariu cu vre-un prieten de-al tau ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa parerea mea, benzinarul ar trebui sa bata dieselul ala de la VW. Si lenesa, si automata, trebuie ca deabia se taraie saraca pana la 100km/h. Nu mi-as pune insa mintea cu el la reprize 80-120km/h :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu mi-as pune insa mintea cu el la reprize 80-120km/h :)

Corect, castiga la cuplu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asa este intre 80 si 100 Km/h sunt aproape sigur ca ma va intrece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici intre 80 si 100km la ora nu cred ca te va lua daca schimbi a 4-a dupa o suta. Adica 1 pana la 4500rpm apoi a 2 - a la 5000rpm si a 3-a (pana lesina golful) pana la 5500rpm - probabil 110km/h apoi direct a 5-a pana la viteza maxima unde probabil ca golful te va lua (desi nici acolo nu cred). Mai e o chestie pe care nu am verificat-o niciodata - cineva care facea liniute frecvent cu masina mi-a zis ca majoritatea motoarelor pe benzina ajung f aproape de viteza maxima chiar in treapta a -4-a ca a cincea e pusa doar pentru economie de carburant. Asa ca nu cred ca te face golful. Numai sa pui si tu benzina OMV 100 si sa n-ai rezervorul plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare daca ar avea GOLFU` cutie manuala........... care pe care l-ar face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Bora de 90 de cai am "aranjat" eu pe cand aveam Corsa de 1.2 75 de cai. Pana pe la 120 nu a avut ce sa-mi faca. Nu era distanta mare dar eram in fata. In schimb cand ne-am dat pe distanta mai mare pe la 130 a trecut usor pe langa mine :(.

Avantaj pt mine: masina mai usoara, motor de ture.

Avantaj pt el, cutie mai bine etajata (manuala), cuplu mai mare

Deci cred ca il faci pt ca are si handicap (cutie automata), dar ai grija pe ce distanta, pentru ca e posibil ca la o viteza mai mare sa se apropie si sa te depaseasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oare daca ar avea GOLFU` cutie manuala........... care pe care l-ar face.

Greu de prognozat ...

Golful castiga net la cuplu, Astra la demaraj. Pe distante scurte care se bazeaza pe demaraj castiga de departe Astra, insa pe distante mai mari, vine tare Golf-ul din urma beneficiind de cuplul mai mare, si plaja de turatie mai ridicata. Totusi eu as pune inca un atuu in plus ptr Astra datorat greutatii mult mai mici decat a Golf-ului, un factor important in economia "cursei".

Cel putin asta este teorie si eu prefer sa raman rezervat. Oricum rezultatul va fi foarte aproape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am motor de 90cp TDI, dar nu prea au reusit ASTRE cu 17DTI sau 2.0DTI, sa ma depaseasca.Pe loc drept au fost pe aproape, dar cind venea panta...............ramineau in retrovizor.Testu` asta il fac tot mereu pe FELEACU` din Turda spre CLUJ, prima panta.Cei din zona cunoasteti bine drumul asta.Cindva tin minte ca o Calibra cu motor de 2000, 16V, a trecut pe linga mine ca vintu, in portiunea dreapta a drumului,dar pe cind sa ajung in virful penti, l-am depasit, e drept cu acceleratia la fund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun ca stii ca Calibra cu motor de 2000, 16V are 150cp.... si atunci cum poti sa zici ca l-ai depasit ca nu-i mai tragea motorul? Ti-a zis el ca se da cu tine, stii tu ca omul era cu pedala la fund si nu mai tragea? Poate mergea relaxat, cum obisnuiesc si eu, la drum lung, o alerg cand e drum drept si nu e deloc obositor, dar o las mai moale pe drumuri virajate, ca nu sunt la VTM.... Daca ai facut Calibra aia asa usor inseamna ca pe a mea o spulberi, nu are nici puterea Calibrei, nici forma ei aerodinamica... desi tare ma indoiesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia cu Calibra sincer sa fiu ma cam indoiesc ! Cum spunea LeXXX, poate ca omul mergea relaxat, ca daca isi punea mintea, iti dadea fum. Si sa fim seriosi.

Legat de motorul de 1,7DTI nu te pot contrazice, insa legat de cel de 2 litri ... permite-mi sa ma indoiesc din nou ! Exista posibilitatea ca omul sa nu fi stiut sa lucreze cu cutia schimband total aiurea, sau motorul sa fi fost ceva mai obosit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now