ice4you

Amortizoare Fata (telescoape)

Amortizoare   57 members have voted

  1. 1. Ce amortizoare preferati

    • Sachs
      29
    • Monroe
      15
    • Boge
      3
    • Altele
      10

Please sign in or register to vote in this poll.

35 posts in this topic

A venit vremea sa imi schimb amortizoarele pe fata, mai ales dupa ce anul trecut am luat o groapa urata, parca a inceput sa se auda urat cel din partea dreapta, si de ceva vreme si rulmentul cred ca a crapat. In fine, am hotarat sa le schimb fara sa stau prea mult pe ganduri, asta odata cu placutele de frana si pivotii.

In ce privesc amortizoarele, am optat ptr Sachs Super Touring - Ulei, fabricate in Germania, cu doi ani garantie. Nu mi-au fost recomandate cele pe gaz, datorita drumurilor noastre care cunoscute fiind ca groaznice, lumea zicea ca scutura mai rau cu ele si nu sunt foarte potrivite.

Sachs eu ii stiu de foarte multa vreme, si am incredere in nemti, de aceea eu zic ca am facut o alegere buna.

Care este parerea voastra legate de aceste amortizoare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Salut,Sachs este o firma foarte buna si produce piese de calitate,cred ca ai facut o alegere buna.Poti sa imi spui cat te-au costat ca si eu trebuie sa le schimb cat de curand?

P.S:sunt telescoape normale sau sport?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt telescoape normale Super Touring, nu am ales sport datorita drumurilor oribile care sunt la noi. Cele sport din cate mi-au spus importatorii sunt pe gaz, si sunt cu mult mai tari decat cele clasice, iar pe drumurile noastre mergi ca pe razatoare. Am mers cu un amic de al meu acum cateva zile cu un G pe care a pus amortizoare sport, si pot sa spun doar ca atunci cand m-am dat jos inca tremuram.

Amortizoarele m-au costat 210 lei/ buc, luate de la un magazin de aici din zona, la care s-au mai adaugat inca 25 lei/buc rulmentii din capul amortizoarelor. Astazi le termina de montat, ca a trebuit sa stau si dupa placute de frana, si voi reveni cu o prima impresie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok mersi pt informatii si astept sa imi spui ce parere ai despre ele

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu trebuie sa le schimb, dar asteptam sa mi se duca si cel de pe stanga ca sa le schimb pe amandoua :wacko: . Bilstein sunt mai ieftine dar se fabrica la Brasov parca =))

Edited by ToNyTm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am mai asteptat, ca tortura era prea mare ptr urechile mele si la cum merg cu ea ... :pardon: Le-am schimbat pe amandoua :D plus ce mai batea pe acolo, din nou am liniste in fata mea :beach:

P.S. Bilstein - am auzit ca sunt ciuma acum de cand se fac la noi sau la turci ! Avand in vedere da cel putin 200.000km nu mai ai treaba cu ele .. eu zic sa nu te uiti la cativa zeci de lei, si sa iti iei ceva de calitate ! :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi a fost terminata lucrarea, si nu pot sa spun decat ca la mine in masina acum este o simfonie a linistii :clapping5jp: Nu se mai aude absolut nimic sa bata sau sa faca un zgomot nefiresc ... sunt fericit din nou !

Amortizoarele sunt superbe, se comporta foarte bine, directia este mult mai precisa, stabilitatea mai buna iar de amortizat amortizeaza excelent, practic nu se simte mai nimic pe drum pietruit sau usor denivelat.

Per'ansamblu, prima impresie este foarte buna ! :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine-s praf =)) pe piatra cubica nu pot merge mai tare de 30 ca innebunesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mai bine ti-le donez pe alea vechi ale mele, ca nu ajunsesera asa de rau, se auzea doar cel din stranga .... cateodata :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilstein sunt facute la Sibiu, am eu un prieten la Fabrica, si din cate stiu eu sunt printre cele mai bune, adica se fac pt cele mai bune masini de serie, BMW,Mercedes, Rolls Royce etc. si o groaza de prototipuri, eu am vrut sa-mi iau Bilstein dar am auzit si ca Monroe sunt foarte bune..

Share this post


Link to post
Share on other sites

bilsteinurile de pe piata noastra sunt oribile, si eu am avut si nu tin deloc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am si eu schimbat toate 4 recent , monetarul redus ma obligat sa cumpar amortizoare mai ieftine pe ulei cu 130 de lei bucata , masina are putin peste 192000 de KM si inca avea amortizoarele originale , intrebarea mea este ca nu ar fi trebuit schimbate cu mai mult in urma??? Cam la ce kilometraj se schimba?? Astea noi pe ulei sunt foarte rigide si e cam neplacut pentru ca orice denivelare se simte tare , insa in curbe e mult mai stabila , nu se inclina foarte mult masina.

Edited by The Snook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare: Cum se schimba amortizoarele ?

Stiu povestea in mare : cumperi amortizoare noi, le dai jos pe cele vechi si le montezi pe cele noi :'>

Problema mea este ca vreau sa fac operatiunea asta in-house, la tara, si la o privire am observat doua "excrescente" care par a face corp comun cu amortizorul:

aV2AiDiA.jpg

O bucata de metal merge in jos, la butuc, iar cealalta la directie. Problema mea este ca nu stiu cum se demonteaza acestea si cum se monteaza inapoi la loc. In bucata de jos intra amortizorul pur si simplu ? N-am vazut nici un surub acolo sub amortizor. :pardon: Cealalta cum o demontez si cum stiu cand pun amortizorul nou ca am montat-o exact unde trebuie (pe inaltime) ? Ma poate ajuta cineva cu niste poze, un thread, un howto asa babeste, sau daca nu macar o explicatie mai detaliata ? :help:

as vrea sa schimb arcurile si amortizoarele de pe masina, pentru ca neamtul a fost tare "tuningaret" si a lasat masina mai jos, excelent pentru autostrada ... dar cam prea jos pentru gropile prin care trebuie sa circul eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai sa incerc sa-ti explic eu....

tu trebuie sa dai jos toata partea aceea mobila, scoti planetara desfaci suruburile care tin si sus in oala amortizorul, etrierii si scoti pe banc toata tija aia cu cu disc de frane cu tot :lol2dm:. dupa aceea sa ai grija sa legi arcul inainte sa desfaci amortizorul.....il legi cu sarma cu ceva sa nu scape ca daca scapa e mai greu dupa

dupa asta poti scoate amortizorul vechi si sa-l bagi pe cel nou

sper sa-ti fie de ajutor, eu am stat langa mecanicul meu cand a facut operatiunea asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now