Sign in to follow this  
Followers 0
lucky1997

Probleme Cu Injectoarele

23 posts in this topic

salut

sunt posesor al unui astra h 1,9 cdti caravan de 150 cp cumparat in aprilie din germania

am o problema, va rog daca stiti sa ma ajutati

cam de 2 saptamani, dimineata cand era frig, la pornire se aprindea in bord becul cu masina si cheita. masina nu avea probleme la pornire iar dupa circa 10 secunde becul se stingea.

acum 4 zile am observat ca masina nu mai tragea iar cand acceleram parca mergea in salturi dar in bord nu mi se aprindea nimic. am pus-o pe tester si mi s-a spus ca injectorul de la rampa 3 nu functioneaza si ca trebuie sa schimb setul de buhjii incandescente. am plecat spre casa cu masina si pe drum mi s-a aprins becul cu cheie si nu mi s-a mai stis.

pana azi dimineata am tinut masina in parcare. de dimineata am pornnitr masina becul cu masina si cheie s-a aprins si nu s-a mai stins, masina mergea numai in suturi. m-am dus la un tip sa verifice injectoarele. tipul a verificat, mi-a spus ca bujia 1 este arsa, injectorul 3 nu functioneaza bine. mi-a spus ca nu poate sa le curate sa dau comanda pentru bujie iar pentru injector sa bag in motorina o solutie care curata injectoarele. am cumparat o solutie de acest fel si am pus in motorina. am mai mers cam 3 km dupa care am oprit motorul.

cand am repornit masina SURPRIZA becul cu cheia mi s-a stin dar s-a aprins becul balben de pe cadranul cu vitezometru, care nu stiu ce inseamna.

am fost la un mecanic care mi-a zis ca nu e o problema cu becul din bord si sa fac o tura cu masina in afara localitatii ca sa o pot forja prntru curataea motorului. am facut cam 40 km dus intors dar nici o imbunatatire. masina tot trepideaza. mai exact nu se tureaza mai mult de 3200 ture iar demarajul este foarte lent.

daca cineva a mai patit asa ceva il rog sa ma sfatuiasca

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Cum ai spus si tu si cum ti-a fost confirmat si de alte persoane problemele semnalate indica o defectiune la unul din injectore. Am inteles ca s-a depistat injectorul defect (nr 3). varianta cu solutia de curatat injectoare ar fi valabila daca ar fi vorba de obturarea orificiului de pulverizare ceea ce nu nu cred ca e cazul (,,nu se tureaza mai mult de 3200 ture``). Posibil ca acel injector sa fie intrerupt (cu un multimetru se poate verifica rezistenta interna a injectorului in cauza).

Share this post


Link to post
Share on other sites

crezi ca exista vreo problema daca mai merg cu masina ca sa incerc sa curat injectorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred sa fie nici o problema. Daca injectorul este defect nu are ce sa se curete :pardon:

Ce fel de solutie de curatat injectoare ai folosit?

Daca totusi mergi pe ideea de injector infundat cauta un service (nu neaparat Opel) care poseda instalatie de curatat. Sunt mai multe metode: cu ultrasunete, conectarea injectoarelor la instalatie prin care circula substanta de curatare etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am cumparat o solutie, nu retin cu se numeste pe care scrie ca este eficienta in curatarea depunerilor de pe injector

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate aceeasi problema o am si eu (cred) la 1.7 cdti 80 CP. Mi se aprinde, mai ales in sarcina, masina+cheita si orice ioi face mai mult de 3200 de ture nu merge. Am incercat tot felul de mecanici. Testarul imi dadea "recirculare gaze" astfel ca mi-au verificat supapa EGR, dar fara folos. Admisia era plina de ulei. Mi s-a spus ca ar putea fi o posibila cauza. Am curatat admisia, toate galeriile plus interculerul dar tot in zadar. Am schimbat si filtrele.

Mai nou am observat ca trepideaza straniu la relanti si in mers parca smaceste putin, sacadeaza. Daca ma poate indruma si pe mine cineva care a scapat de problemele astea i-as fi recunoscator. Colac peste pupaza imi mai consuma si 1litru de ulei la 5000km in regim taxi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ati rezolvat problemele? Intreb ptr ca la mine (caravan 17 74kw) dupa ce ajung la 2200 de ture incepe sa se simta un tremurat sau o trepidatie asa, dar motorul trage f bine si uraca in turatie. Zilele trecute in mers mi s-a aprins si mie martorul cu masinuta si cheie. si nu stiu ce are masina am fost la 3 mecanici si nici un raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.am shi eu cam aceiashi problema...astra h 101 din 2005

pe la 1500-2000 de ture incepe sa tremure dar dak ma dau la ea se aude un clanc dupa care shi da drumu si trage normal...am pus-o p tester ,nimik shi mi-a spus cineva k ar fii de la injectoare sa ma duc sa le verific

cunoasteti vreun service care verifica si curatza?help me plz

Edited by HaBeBe

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am aceleasi simptome ..pana in 2200 ture intrerupe si se aude un zgomot de parca ar fi tractor..un rontait metalic.. nu stiu nici cum sa il descriu

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut sa va spun eu ce se intampla ca am avut exact aceeasi problema ... imi trepida motorul ,.un mecanic imi zicea ca s-a dus injectorul, altul ca e clapeta de la accelearatie, dar unul mi-a reparat-o.Stiti ce avea nu facea bine contactul la injectorul 3 de la trepidatii se misca un pic si atunci trepida toata de ziceai ca nu se alimenteaza.Rezolvarea s-a facut ca a pus o curea din aia din plastic si a strans capul ala electric mai tare de injector.ASta se intampla din cauza drumurilor noastra bune.Sper ca am fost de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

am si eu aceeasi problema cand pornesc masina indiferent ca este dimineata sau seara si cu motorul cald si rece la relantiu se aude un clantanit la motor si trepideaza de parca ar merge in 3 pistoane daca o turez putin si o las sa revina la relantiu isi revine si merge foarte bine trepidatiile sunt si in mers pana pe la 2000 de rot/min apoi isi da drumul si merge rotund am mai vazut k pe injectorul 4 este umezeala si in jurul lui nu stiu ce sa mai fac am fost la tester si nu imi da nici o eroare am incercat si testul agrafa si nimic am si eu nevoie de o informatie.

ce ar putea fi?

in bord nu mi se aprinde nici un bec

multumesc anticipat.

o zi faina.

1.7 cdti 80 hp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Se pare ca toti avem aceeasi problema dar la unii se manifesta intr-un fel la altii altfel.Adica,eu cand o pornesc dimineata imi tremura vreo 2 min toata masina,motorul zici ca nu este prins bine si se bataie de zici ca pica dar isi revine si nu mai am treaba cu ea.Trage,nu mai tremura dar acul de la relanti se plimba in sus si in jos.Ce credeti ca poate fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost cu ea si am pus-o pe tester.Injectorul nr 3 este defect.L-am reconditionat (600 ron) si merge brici.Ideea este ca am mici pauze atunci cand o accelerez ca si cum ar fi apa in motorina dar nu stiu ce ar putea fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare. si eu am ulei in jurul unui injector, si pe loc in accelerare face un clantanit cand e accelerata pana in 2mii 2mii si ceva. Nu am erori in bord, nu am check engine, martor cu cheita, abs nimic. Dar mi se pare suspect acel zgomot si parca cu aer conditionat am o lipsa de putere, mai mare decat ar trebui. astept un rasp pls

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda ... aceeasi problema o am si eu. nu mai am demaraj deloc. motorul se aude foarte ciudat .... la mine au inceput problemele treptat ... acum vreo 2 luni se auzea un clanc cand o calcam ... apoi odata cu acel sunet metalic scotea fum gri ... am bagat solutie pentru curatat injectoare ... isi revenise putin ... nu se mai auzea acel clanc cand o calcam ... si nu mai scotea fum ... dar ... azi parca a murit .... nu mai trage deloc peste 2000 de rotatii ... cred ca a murit vreun injector de tot ....

toti ne vaitam .. nu e nimeni pe aici sa dea un sfat competent :) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0