• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
Sign in to follow this  
Followers 0
astrac14se

Astra F vs Logan

74 posts in this topic

Pana sa`mi iau Astra F ma gandeam sa`mi iau logan Sh sau sa fac un credit si sa`mi iau unul nou. Si ma bucur ca nu am facut prostia sa ma indatorez sa imi iau Logan si acum sunt mandru ca am ales o Astra si ca am scapat fff ieftin. Loganul este o masina de cacat si am vazut Lganuri din 2004 care sa facut taxiul cu ele chestie e ca nu aveau mai mult de 100000-150000km care deja incepusera sa aibe probleme la interior (ce este bun pe aceasta masina cred motorul si cutia practic astea o vand) la ornamentele plastice care imi aduc amine de nove care scartaiau, zdranganeau sau mai stiu eu ce. Cand te urci in Logan iti este si frica sa tragi de alea pe acolo ca doar e Dacie daca deschizi geamul se poate intampla orice chiar sa nu iti mai porneasca :))). Si imi aduc aminte ce imi sounea tata cand eram mai mic si mergeam cu nova si cu dacia 1310 si eu ca orice copil deschideam geamul, dadeam drumul la aeroterma sau la faruri clanxonam iar el "LASO DRAQU TIAM ZIS SA NUMAI UMBLII CA NU MERGE" si asa era avea dreptate orice atingi la Dacia se strica. Toti care siau luat Logan fie sunt cei care au avut dacie si sau indatorat ptr asi lua o masina noua de tot kktu fie erau necunoscatori in materie. Si pe tema asta o sa mai scriu la topicul asta.

PLUSURI ASTRA:

-motore fiabile

-materiale folosite la interioare erau fff bune la timpul acela si in comparatie cu Dacia sunt si astazi

-piese ieftine apropiate ca pret cu Loganu sau chiar mai ieftine

-o marca de traditie care nu face masini de 4 ani ci de vreo 80

-calitate germana

-design placut (mie mi se pare cea mai frumoasa masina a anilor 92` 97` celelalte fiind cam patratoase)

-comfort ridicat, dotari bune.

-si ffff fiabila au aproape 15-16 ani si merg de rup soselele daca sunt ingrijite.

-tabla tratata (mia aratat un prieten care daduse jos capitonajul la o use de Logan ca nu are vaselina nu e tratata tin sa spun ca era cunoscator)

-si sunt multe altele (cine sia luat logan sa uitat daca pornste si daca fuge nu e chiar asa conteaza tabla, materialele, si multe altele)

MNINUSURI ASTRA:

-poate anii care pe unii ai sperie dar pe mine nu (nu conteaza ani ci calitatea)

-poate aripiile din spate care se pot repara usor (sa vedem si Loganu cum sta peste 14 ani cu rugina :)))

-poate mici probleme care se remediaza usor

P.S comparati o Astra in stare tehnica perfecta cu Loganu si sa vedeti ca este mult peste (am curaj sa ma intrec cu orice Logan). O sa mai facem o comparatie cu Loganu peste aproximativ 10 ani sa vedeti cum or sa arate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

nu cred ca daca aceasta masina se numeste Dacia trebuie subestimata,acum daca noi avem opel masina noastra e cea mai buna .va spun din experienta ,am mers foarte mult cu Dacia Logan mcv, este o masina mult superioara Daciei vechi ,adica vorbesc prostii nici nu se poate compara .Ca manevrabilitate Opelul (f)mi se pare un pic superior,directie mai precisa ,scaune comfortabile,etc.In logan stai ca pe o caruta cu fin.La viteza loganul cred ca face opelul c16 nz viteza atinsa de mine cu el 180 km/h iar cu opelul putin peste 170km/h .materialele sunt mai de calitate la Opel dar plasticele alea de pe logan sunt 100% reciclabile ca si la Astra H in timp ce la Astra f sunt doar 80%.la logan clasa de emisii poluante euro 3-4 ,la F euro1-2-3 maxim .Frine dupa parerea mea mai eficiente.!la piese nu pot sa ma pronunt ca nu stiu preturile .la Astra f sunt foarte ieftine! deci desi ne este greu , fiind indragostiti 100% de F-urile noastre trebuie sa recunoastem ca sunt putin superioare F-urilor ,DOAR PUTIN!!

Edited by SERGYY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, într-adevăr plasticăraia din Logan este cam aiurea-n tramvai pentru o maşină fabricată după 2000, poziţia la condus (cam sus) e incomodă pentru unii mai scunzi, daaaar ... nu mi-aş vinde Loganul, sincer. Farurile sunt excelente fără xenoane, văd perfect noaptea cu Loganul, proiectoarele sunt şi ele puternice, nu bat numai în lateral ci peste tot în faţa botului maşinii. Servodirecţia e chiar OK (cam tare, după ce am condus F-ul), dar merge impecabil, frânele sunt foarte eficiente şi ABS-ul funcţionează excelent (merită ABS pe maşină, prietenii ştiu de ce). Am scos un consum mediu de 4.8 litri la suta de kilometri, pe ultimii 3500 de km, verificaţi la pompă, care (culmea) se potriveşte până la suta de mililitri cu ce-mi spune calculatorul de bord - poate am nimerit eu un motor bun (1.5 dCI, 65 de cai). Continui să cred că o maşină trebuie să-şi servească scopul - să te ducă, să te aducă pe drumurile din România, iar Loganul a fost fabricat exact pentru asta. Nu pentru viteză maximă de 230km/h, nu pentru carPC, navigaţie, piele, tuning şi alte de-alea. Românul încă vrea să poată căra saci de cartofi de la ţară (sau bagaje multe în vacanţă, după caz :'> ) pe drumurile de c@{@0 din ţara asta, pline de gropi, şi asta foarte ieftin, nimănui nu-i place să meargă prea des la pompă. Dacă nici nu trebuie să meargă la service decât la reviziile periodice şi când e lovită e chiar OK !

Haideţi să văd, câte F-uri se laudă cu consumul ăsta (extern, într-adevăr), că majoritatea sunt benzinare (cu întreţinere ieftină) pe la noi.

O maşină nouă e o maşină nouă, voi continua să cred acest lucru. Eu le am pe amândouă (şi F, şi blogan), deci mă simt îndeptăţit să am o părere. :punish:

Edited by electronistul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loganul era o masina buna daca se vindea la pretul precizat inainte de a fi scoasa pe piata.....in jur de 5000 de euro.....dar pt 7-8000 de euro mi se pare o masina care nu face bani astia....nu are rost sa ma apuc sa enumer cate masini sh se pot lua de bani astia dar nu ma pot abtine sa pomenesc de golf 4.....care e net superioara din toate punctele de vedere......cat despre astra f vs logan....nu mi se pare deloc corect....sa comparam o masina care are 16 ani cu una de 2 ani care e prea slab facuta incat sa ii dea ceata total celei de 16 ani.......oricum stiu 3 capitole la care astra ii da clar ceata loganului.....interiorul, aspectul exterior si pozitia la volan.....sincer sa fiu nu am condus multe masina dar in astra ma simt foarte bine...in oras e prea fain sa o conduci....desi am o astra fara ABS servodirectie si mai stiu eu ce.....pot spune ca sunt satisfacut de servofrana iar de servodirectie chiar nu am nevoie :D......se misca si asa prea usor volanul odata pusa in miscare

si inca un motiv pt care cele doua nu pot fi comparate.....una e 3000 de euro iar a doua cel putin dublu......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge astra f ara probleme. Daca nu ai inca 3000 euro in buzunar si nu vrei sa te indatorezi la o banca unde dai cat nu face. Diferenta dintre cele 2 masini este doar partea cu banii, un logan dublu si chiar mai mult decat un astra f. Ambele fac acelasi lucru... mai tine si de noroc cunostinte etc atunci cand cumperi ceva second hand.

Ai mai mult de 7000euro in buzunar cumpara logan

Ai mai putin sau 3000euro (poate si mai scumpa daca e ingrijita) astra f plus o rezerva de bani de investit dupa cumparare.

Sa ma scuze cei cu logan dar nu m-as simti mai cool cu un logan decat in astra mea (e stock). Stiu ca e tehnologie noua sub capota loganului dar si la astra e atat de usor de intretinut si ieftin... sa te poti baza pe un motor ce pleaca mereu la sfert :) fara gres.

Edited by raresone

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum sincer chiar credeti ca puteti compara Astra vs Logan??? eu zic ca nu asa ca ..... mai bine comparam astra cu o masina :lol2dm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se pote compara daca nu vorbim de tehnologie.... Pana la urma este vorba de ce dai si ce primesti ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu; nu cred ca se pot compara....poate astra f vs. supernova sau solenza - au gabarit cat de cat asemanator.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca nu ar trebui sa sarim asa de tare impotriva Loganului, da intr-adevar are finisaje destul de slabe, da intradevar porbagajul este mult prea inalt (pe mine ma enerveaza ca te incurca la parcari urat rau de tot) si este inestetic, bordul chiar daca are plastic ieftin puteau sa il faca mai frumos ... sa-l deseneze altfel. Toata lumea zice de plasticaraie ca are o gramada de plasticaraie la interior, dar eu va rog sa imi aratati o masina care nu are plastice in interior. Am citit mai devreme ceva legat de lista de masini sh ce pot fi cumparate cu 7000 Euro, eu v-as cere sa faceti o lista cu masini noi ce pot fi cumparate cu 7000 Euro si acolo sa facem comparatie, niciodata nu trebuie comparata o masina care are 17 ani de cand a fost scoasa pe piata cu una care are doar 3 ani. La 6400 Euro cat este baza la un Logan eu zic ca este cea mai buna alternativa, pe langa asta sa nu uitam de cine si pentru cine mai ales a fost produsa aceasta masina ... O MASINA PENTRU TOT ROMANUL, romanului ii trebuie sa care ii trebuie sa o slugareasca o masina care sa ii faca toate treburile murdare fara sa comenteze prea tare. Am auzit multe persoane care faceau comentarii asupra motoarelor de 1,4 de pe logan ... ca nu trag ca apesi acceleratia la podea si abia se misca ... Sunt ferm convins ca cei de la Dacia isi cer scuze ca nu au gandit loganul ca fiind masina super-sport care sa se bata cot la cot cu Ferrari, Lambourghini sau Porsche, ci au gandit-o ca pe o masina de familie, o masina cu care sa iti poti cara familia si cartofii, iar cine spune ca inainte sa isi cumpere masina avea in vedere si varianta Logan, dar in detrimentul lui a ales una sh mai ieftina cu ... TZ mii de euro ... va rog sa imi scuzat limbajul vulgar dar mananca ***, mai bine sa zica ca nu avea banii respectivi ca nu rade nimeni de el si eu mi-as fi cumparat o masina noua atunci cand a fost momentul dar nu am avut bani pentru ca probabil ca mi-as fi cumparat si eu tot logan chiar daca sunt destule care ma deranjeaza si nu imi plac la ea si care sunt chestii legate strict de design, dar neavand banii respectivi am ales aceasta astra F, va rog sa nu ma intelegeti gresit nu imi pare rau ca am cumparat-o nu mia parut rau si nici nu imi va parea vreodata si asta pentru ca e o masina excelenta care ma lasat in drum o singura data si atunci impotmolita in zapada dar dupa vreo doua ore in care am chinuit-o cu lanturi a iesit singura.

Da intradevar este putin probabil ca un Logan odata ajuns la varsta masinii mele si la Km masinii mele (209.000 Km) sa mai functioneze asa cum o face a mea, e putin probabil ca dupa 16 ani interiorul loganului sa arate asa cum arata al meu acum oricat de intretinuta ar fi, dar deja peste 16 ani garantat nu o vei mai avea, o masina daca ai luat-o de noua o tii 3-4 maxim 5 ani de zile dupa care o mariti si cumperi alta, dar eu zi sa nu mai fim snobi si sa sarim ca arsi la orice lucru e facut in Ro ca gata este prost facut ca nui chiar asa, loganul e facut pentru a servi un scop si o categorie de piata anume si eu zic ca se achita de indatoriri foarte bine. Am mai auzit pe unii cand a fost chestia cu cricul atunci la loganuri, ce au mai sarit in sus: "ca nu sunt in stare sa faca un amarat de cric" dar la Mercedes cand a scos SLK-ul care din fabrica avea probleme cu acoperisul escamotabil ca tot timpul se ardea o siguranta la el atunci se zicea: "eee ce domne ei nu au voie sa greseasca??" ei au voie cu toate ca nu ar trebui sa aiba fiind vorba de mercedes (eu ador mercedesurile dar acolo unde au gresit au gresit si gata nu aplicam tratamente preferentiale) dar Dacia trebuie sa faca totul perfect inca de la inceput.

Haideti va rog sa incetam sa ne mai purtam ca niste magari si sa nu mai comentam ca vezi Doamne ca are prea multa plasticarae ca are nu stiu ce optional cand ar trebui sa fie standard ca e prea nu stiu cum ... sincer acuma ce va asteptati sa fie la 7000 de euro, ori vroiati bord imbracat in piele intoarca de caprioara interior de piele si in loc de mochieta de pe jos piele de crocodil, nu?? iar bordul sa aiba ceasurile incadrate in cristale ksvarovski ... vai ce ma mai dispera si chestia asta cu cristalele alea SNOBISME.

:ceuameni2qv: :ceuameni2qv: :ceuameni2qv: :ceuameni2qv: :ceuameni2qv: :ceuameni2qv: :ceuameni2qv: :ceuameni2qv:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ptr rc09890 deci dami voie sa fie de acord cu tine si totodata impotriva ta!!! explicami te rog care e direnta la interior la un logan de 6000 si cel de 11.500 ca eu poate chiar nu o vad si apoi iti voi explica sau arata cam care e diferenta la un opel intre modelul clasic si cel cosmo sau.. la aia ma refer eu! nu imi cere 11.000e si sa imi dai tot plastic de 6000e.... si poate chiar sunt snob si in loc de 11.500 pe logan am dat 13.500 pe astra mea de cate sunt cel mai mandru ptr ca in 2 ani si 170.000km nu am schimbat decat o bileleta si binenteles consumabilele aferente(+accesoriile irmscher)....

si scuze dar aici e un club opel astra nu logan

Share this post


Link to post
Share on other sites
ptr rc09890 deci dami voie sa fie de acord cu tine si totodata impotriva ta!!! explicami te rog care e direnta la interior la un logan de 6000 si cel de 11.500 ca eu poate chiar nu o vad si apoi iti voi explica sau arata cam care e diferenta la un opel intre modelul clasic si cel cosmo sau.. la aia ma refer eu! nu imi cere 11.000e si sa imi dai tot plastic de 6000e.... si poate chiar sunt snob si in loc de 11.500 pe logan am dat 13.500 pe astra mea de cate sunt cel mai mandru ptr ca in 2 ani si 170.000km nu am schimbat decat o bileleta si binenteles consumabilele aferente(+accesoriile irmscher)....

si scuze dar aici e un club opel astra nu logan

stai stai stai .... eu am vorbit strict de varianta de baza cea de 6-7000 de euro ... nu am vorbit de variantele de peste 10.000 euro ca acolo sunt de acord cu tine, nu as da 11.000 de euro pe un logan nici mort si asta pentru simplu fapt ca la 11.000 de euro sunt o gramada de masini noi care se apropie de acest pret .... eu m-am referit la varianta de baza in ideea ca de vreme ce mergi sa iti cumperi logan este destul de clar ca detii un buget limitat pe care il poti aloca achizitionarii unui automobil si intretinerii acestuia pentru ca daca mergi sa iti cumperi un logan si dai 11.000 de euro pe el deja nu mai sunt de acord pt ca la pretul ala sunt masini mult mai bune pe piata dar la 6.400 sau cat este un logan baza .... ai vreo optiune de masina noua?? iti spun eu ca nu. Intradevar la 6400 primesti aceleasi materiale la interior pe care la primesti si la 11.000, dar exceptand ultimul model de opel ... pe astra g care era diferenta de finisari intre varianta de baza si cea full?? (in afara de scaune din piele pentru mine scaunele alea nu sunt o optiune pentru ca vara mori pe ele.) eu zic ca nici una! la WV primesti aceleasi finisaje indiferent de versiune, la audi, BMW, Mercedes ... etc. singura diferenta este ca acestia ofera diferite variante de colorit (am spus exceptand ultimele modele si generatii de masini) in rest aceeasi finisare, de o foarte buna calitate intradevar dar pe de alta parte nici una dintre masinile acestea nu are pretul de pornire de 6.400 EURO.

A parca tu ai spus ca ar trebui sa comparam Astraul cu o masina, dar loganul de ce nu poate fi incadrata ca masina?? Eu am un coleg care are un logan, si la cumparat pentru ca isi renoveaza casa si are nevoie de o masina cu care sa care materiale de constructie dar cu care pe de alta parte sa poata veni si la munca si sa poata merge si intr-o excursie sau la mare sau etc ... nu imi spune tu ca tu ti-ai folosi opelul ca sa transporti saci de ciment, adezivi si altele pentru ca nu te cred, nici eu nu as face asta cu a mea ... uite de asta se incadreaza loganul ca masina si pentru asta a fost construita ca sa poti sa iti duci familia la mare (si poti sa o duci ca nu am vazut inca un logan care sa nu ii priasca aerul sarat de la mare dar cu care sa poti transporta si saci de ciment).

Vreau sa te intreb acuma chiar despre Opel daca nu te deranjeaza, nu de alta am si eu tot opel dar nu ma deranjeaza, intereseazate cum considera nemti opelul in Germania, fa exercitiul te rog si dupa sa imi spui te rog daca nu cumva este aceeasi parere pe care o ai si tu si multi dintre noi despre logan!

AAA si era sa uit, tu si multi altii considerati loganul orice altceva doar masina nu, ei vazut vreo statistica cu vanzarile loganurilor in germania?? Ai vazut prezentarea facuta de unguri loganului?? "Aceasta masina intradevar are anumite lipsuri legate de finisaje, de pozitia la volan si de design, dar putem spune acelasi lucru pe care il spuneam si despre modelul 1300 in ani '70: masina de familie confortabila ce nu are nevoie de pachete de drumuri grele pentru ca a fost facuta pe drumuri grele." si asta nu am spus-o eu, aceasta este parerea ungurilor despre Dacia Logan, nu vreau sa crezi ca sunt un patriot nemaiintalnit sau nationalist, eu chiar caut oportunitatea sa plec din tara, Logan nu am tot astra am dar nu mi se pare corect ceea ce multi spun despre aceasta masina, intradevar de acord cu tine decat sa iau varianta full de la logan mai bine iau varianta baza de la orice alta masina apropiata ca pret cu Loganul, dar de varianta de baza nu stiu daca este vreo masina care se apropie ca pret de logan, a si inca ceva ... de Clio simbol de ce nu se ia nimeni fratilor ... aaa scuze e Renault, facut in Turcia dar e renault, nu imi spune mie ca finisajele de pe simbol sunt mai calitative decat ale loganului ca nui asa, nu imi spune ca clio e mai robust decat loganul ca am un prieten care are 20.000 de km cu un clio (are 45 ani nevasta si 2 copii) masina aia nu a depasit niciodata 100 km\h reviziile facute la timp in service la Renault, in orice caz a avut grija de ea ... stii ce se intampla cu ea acuma??? ii scartaie tot interiorul, si aia este plina de plastice la interior dar de ea nu ne luam.

Deci de chestii deastea vreau sa iti spun ca sunt satul pana peste cap.

P.S.: Stiu ca asta-i clubul Opel astra, eventual citeste-mi si celelalte posturi, si nu am nici o afinitate pentru logan dar chestiile de genul asta nu le suport

Share this post


Link to post
Share on other sites

:clapping5jp: ce-mi place cum zice rc09890 :'>

dudes, mă repet: le am pe amândouă, Loganul m-a dus şi m-a adus pe drumuri pe care nu o pot intra niciodată cu F-ul meu (bine că are garda mai jos, dar e altă poveste ...). Merge şi la 150 pe autostradă, la un consum mai mult decât decent, merge şi pe nişte hotropi inimaginabile prin care numai dacioţii cu 1310 sau oamenii cu un jeep (nu SUV) intră.

F-ul ... l-am luat să mă pot bucura de o maşinuţă puţin mai nervoasă, care nu va părăsi asfaltul, cât-de-cât "tunabilă", mai ales la exterior, şi aşa mai departe. E o maşină de zi-cu-zi, pe care o poţi face foaaarte frumoasă şi în acelaşi timp utilă. Nu voi regreta niciodată că m-am îndatorat din bancă să-mi iau Logan, nici că mi-am luat F. Sunt extraordinare, amândouă!

aVgjoHS.jpgaVgjG9S.jpg

(am furat nişte poze de la englezi, sper să nu se supere :-' )

Edited by electronistul

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci sa o luam cu inceputul ok?

1. topic se numeste astra vs logan si asta inseamna ca compari 2 masini de aceiasi clasa cu aceleasi dotari nu? daca nu iesim offtopic potr ca nu poti compara una cu abs , climatronic cu una care are servofrana... si lista continua;

2. am carat cu astra mea mai multe de cate tiai putut tu inchipui de la saci de ciment ptr constructia mea pana la nisip...

3. nu cred ca ai citit bine ce am scris dar daca erai atent vedeai ca eu cu astra mea am vreo 170.000 km in 2ani(cumparata de noua) si colegii mei care au logan cel putin cei diesel la un km asemanator regreta ca siau cumparat logan( la diesel au avut probleme cu injectoarele, turbina.....) si cele benzina cu pompa sau altele asa ca ..... si toate cedeaza la suspensie ptr un utilizator ca tine care probabil ca face cati km???? ma repet logan NU e masina, e aceaisi caruta de dacia.... si in plus am vazut si multe cum sau comportat la accidente si cum fac pe sosea. Inca ceva testul ala de la nemti cu rasturnatul sa stii ca 100% adevarat .... vazut!!

3. la astra g diferentele de dotari dintre bazic si full sunt destule (nu teai interesat) dar iti enumar eu: navigatie, senzor ploaie, senzor lumini, xenon, suport lombar,... mai vrei ?

4.. in germania opel este considerata masina saracului dar e considerata MASINA aici e diferenta...

5. ce prezentari in ungaria sau germania? orice imagine se cumpara sau se fabrica? si apropo de clio am avut si sincer lam tinut cam 70.000km apoi lam dat si nu mam uitat inapoi dar nu am mai ales renault

PS parerea mea este unica si personala si am avut masini si daca vrei poti compara cel mai bine logan vs aveo cred ca acolo ar fi echitabil ;) si ce nu suporti sa fii contrazis? eu am dovezi .... tu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horică, Horică...

1. topic se numeste astra vs logan
Topicul se numeşte "Astra F Vs Logan" dacă nu ai citit atent ... :'>
2. am carat cu astra mea...
Eu nu voi căra cu Astra, voi căra cu Loganul. sâc!
3. nu cred ca ai citit bine ce am scris dar [...] colegii mei care au logan cel putin cei diesel regreta ca si-au cumparat logan( la diesel au avut probleme cu injectoarele, turbina.....)
Eu am Diesel, şi nu regret nici o clipă că l-am luat. Am şi ABS, şi aer condiţionat şi alte briz-briz-uri ... sâc!
ma repet logan NU e masina [...]. Inca ceva testul ala de la nemti cu rasturnatul sa stii ca 100% adevarat .... vazut!!
Aici m-ai cam supărat :punish: şi să ştii că Loganul e maşină! Dar tu ne spui nouă că ai fost în public acolo în Germania, când s-a întâmplat cu testul elanului, nu ? poate ai şi o dovadă, un filmuleţ filmat de tine, ceva să ne arăţi şi nouă ! :clapping5jp:

3. încă o dată, topicul ăsta încerca să compare Astra F cu Loganul

şi ştii ceva ? :lol2dm: Cearta pe blog/forum/messenger e exact ca Olimpiada pentru oamenii cu dizabilităţi ... nu contează cine câştigă, oricum tot handicapat rămâne.

(îmi pare rău dacă am ofensat pe cineva, dar I was making a point here ... )

ei, acum aruncaţi cu pietre

Share this post


Link to post
Share on other sites

EU AM EXPERIENTA SI MARTORUL (electricianul)

Omule testul ala al germanilor e de toata jena ... si imi cer sincer scuze daca te contrazic ... dar la 60 km/h categoric nu rastorni masina aia .... daca ar fi de asa atunci inseamna ca eu si un prieten de-al meu ar trebui sa fim morti acuma .... o cruce pe valea bogatii, tu ai vazut testul ... eu l-am facut, nu ca sa dovedesc chestia asta ci la nevoie, intradevar nu i-a picat prea bine ce am facut ca a inceput sa derapeze, intradevar suspensia a facut tura completa dar nu sa rasturnat. Si chiar tu ai spus ca imaginile pot fi trucate, nu??

Intradevar eu nu fac asa multi km ca tine am facut 20.000 de km doar cu astra mea si intradevar nu am avut decat 4 masini ale mele de cand am carnet dar mi-au trcut prin mana foarte multe masini de la Oltcit pana la Mercedes si toata gama de opeluri (inclusiv calibra). Eu cu asta ma mai ocup pe langa jobul de zi cu zi iau masini le "revigorez" si le vand, si daca stau si adun km pe care i-am facut cu celelalte ma ridic si eu nu la 85.000 km pe an dar pe la vreo 40-50.000 tot ajung.

La punctul 3 nu stiu daca tu ai citit cum trebuie subiectul discutiei, aici era vorba despre comparatie intre astra f si logan, nu intre astra g si logan.

Aveo .... hmm ... cu un consum mediu de 10% si nimic de oferit pentru acel consum, cu un computer de bord care te lasa atunci cand ti-e lumea mai draga (poti verifica la serviceuri) adica dupa 25-30.000 km, cu un pret care nu justifica ceea ce ofera si cu multe multe alte defecte ... nu stiu sincer.

Prieteni care au loganuri am si eu, am un vecin taximetrist ce are logan ... are 250.000 de km cu el si a schimbat la el capetele de bara, planetarele un senzor de la comp-ul de bord si alternatorul, in 3 ani de folosinta mi se pare mult, dar la numarul respectiv de km .... nu prea mi se pare mult.

Tu zici ca e caruta ... sincer ... eu nu am vazut nici o caruta pana acuma care sa aiba 75 de cai, sau cati are loganul cu motorul cel mai slab.

Are motor, are roti, are caroserie, are interior destul de confortabil, nu te ploua in ea, nu ingheti iarna in ea, viteza 140 - 150 km/h (cu motorul de 1,4) mai mult in orice caz decat viteza unei carute, noaptea apesi butonul si iti lumineaza drumul (si o face chiar foarte bine), DE CE NU POATE FI CONSIDERATA MASINA?? AAAAAAA pentru ca suntem noi rai si ne asteptam ca la 6-7000 de euro sa primim, cliamatizare electronica, scaune reglate lombar si poate chiar si incalzire in scaune ... pai atunci scuzama ... dar daca avea toate briz-briz-urile astea crezi ca mai costa atat?? eu zic ca nu, dar stii ... asa suntem noi romanii in general, peste tot in lume daca o firma autohtona scoate un produs pe piata il sustin ... vad partea buna a produsului, la noi nu, noi ne apucam sa ii dam in cap cat mai tare si cat mai mult cu putinta ca asa suntem noi ... asta este mentalitate de m... da mai bine tac ca nu vreau sa jignesc pe nimeni, mergem in Italia sau Spania, culegem capsuni si spalam mosi un an de zile ne cumparam (de toti banii stransi in anul respectiv) o masina frumoasa, pe care o vindem dupa ce ne intoarcem din Romania, cand ajungem in tara mergem sa ne dam mari ca ce tari suntem noi (chiar daca am rabdat de foame un an de zile ca sa ne dam mari 2 saptamani) si in prima benzinarie ne oprim stam pe iarba, mancam seminte si scuipam pe jos (mamaaa ce civilizati suntem). Sunt asa de satul de chestia asta pana peste cap ... mi-e scarba de fiecare data cand vad pe strada o masina cu numere de spania sau de italia si asta pentru ca stiu ce hram poarta, dar gata ca deja am deviat de la subiect.

Eu unu nu voi mai posta nimic la subiectul asta ca deja, speram ca macar in comunitatea virtuala sa stea lucrurile altfel, dar vad ca asta e o boala pe care o avem toti cei ce suntem romani si este incurabila.

Salutare si drum bun fie ca aveti astra, fie ca aveti logan. Drive safe.

P.S. la P.S.: Suport sa fiu contrazis nici o problema, dar nu suport nedreptatea, deci daca suntem corecti hai sa fim pana la capat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0