• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
Botosu

Garanţie extinsă şi asistenţă rutieră extinsă

16 posts in this topic

Doua noi servicii care vin în întâmpinarea cerinţelor Dvs., şi anume posibilitatea extinderii Garanţiei şi a Asistenţei Rutiere standard cu încă unul sau doi ani, astfel automobilul Dvs. beneficiind de garanţie si asistenţă rutieră gratuită pe o perioada de 3 sau 4 ani fără limită de km*, în funcţie de opţiunea Dvs

Aceste servicii, atât Garanţia Extinsă cât şi Asistenţa Rutieră Extinsă sunt accesibile tuturor clienţilor care au achiziţionat un automobil Opel nou cu cel mult un an în urmă, care nu a depăşit 40.000 km rulaţi si care nu este folosit pentru a se obţine un profit direct (taxi, vehicule destinate închirierii, şcoală de şoferi etc.).

Aceste servicii, atât Garanţia Extinsă cât şi Asistenţa Rutieră Extinsă ,sunt transmisibile în cazul schimbării proprietarului automobilului

Garanţia Extinsă şi Asistenţa Rutieră Extinsă sunt valabile doar dacă automobilul are reviziile periodice efectuate la timp, integral şi doar la Reparatori Autorizaţi Opel, fapt verificabil în Caietul de Service.

Garanţia Extinsă

Garanţia Extinsă este o prelungire în aceleaşi condiţii a garanţiei iniţiale a subansamblelor automobilului şi acoperă toate costurile legate de piesele de schimb şi de manopera percepută pentru remedierea oricaror defecte ale componentelor electrice şi mecanice montate în fabrică ale automobilului, atunci când defecţiunea se datorează exclusiv unor vicii de fabricaţie. Fireşte, anumite repere cum ar fi consumabilele (ulei, filtre, bujii, lamele ştergatoare etc.), anvelopele sau becurile sunt exceptate de la această regulă, durata de funcţionare/utilizare respectiv uzura normală a acestora putând fi mai mică decât perioada de garanţie a automobilului.

Garantia Extinsa este disponibila în două variante :

Garanţie Extinsă Comfort: ce cuprinde garanţia şi asistenţă rutieră pe o perioadă de 12 luni sau 100.000 km, respectiv pe o perioadă de 24 luni sau 120.000 km.

table_01.gif

Garanţie Extinsă Gold : ce cuprinde garanţia şi asistenţă rutieră pe o perioadă de 12 luni fără limită de km respectiv pe o perioadă de 24 luni fără limită de km.

table_02.gif

Asistenţa rutieră extinsă

Serviciile oferite sunt identice cu cele oferite de Asistenţa Rutieră pe care Opel o furnizează clienţilor săi pentru primii doi ani de zile, adică: depanare stradală, transportul automobilului defect la cel mai apropiat Reparator Autorizat, transportul pasagerilor/costurile de transfer, plus unul din următoarele servicii, la alegere - continuarea călătoriei cu un mijloc de transport indicat de catre Centrul de Asistenţa, cazare pentru maxim 4 zile la un hotel de maxim 3* sau automobil la schimb pentru maxim 4 zile. De asemenea, chiar şi în situaţia unui accident rutier, beneficiaţi de tractare până la cel mai apropiat Reparator Autorizat.

Avantajele Dvs. în cazul achiziţionării acestor servicii :

- Apelând la aceste servicii nu trebuie să vă bugetaţi cheltuieli neprevăzute cu eventuale reparaţii, orice cost fiind acoperit de catre Producator,

- vă veţi putea revinde automobilul cu un preţ mai bun deoarece valoarea reziduală a acestuia creşte în momentul în care se vinde aflat fiind încă în perioada de garanţie sau imediat dupa expirarea acesteia, comparativ cu un alt automobil având aceeaşi vechime şi acelaşi rulaj

Sursa: Opel Victoria

Pentru alte detalii: Opel Romania

PS:

multumiri lui CatalinP pentru munca de cercetare

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

Eu mai am o intrebare, pentru care NU prea am reusit sa gasesc raspuns:

Cum se obtine aceasta garantie? :-??

Adica - cu cine vorbesc? unde platesc? Ce ar trebui sa imi treaca in caietul de service?

Am intrebat la Radacinii Vitan, si fireste ca NU stiu nimic despre asta. :punish:

LE: am trimis mail la vreo 2-3 dealeri din Bucuresti. Asteptam un raspuns:

Buna ziua,

Ma numesc Ilie Sabin si am achizitionat un Opel Astra Classic II (Astra G).

Sunt interesat de extinderea garantiei pentru inca doi ani. Va rog sa-mi spuneti conditiile in care se face aceasta extindere si cum o pot obtine.

(ce documente sunt necesare, unde se achita aceasta extindere, unde se "noteaza" aceasta extindere?)

Va multumesc.

Sabin Ilie

Edited by sabinilie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sabinilie, eu as suna direct la Opel ;)

@magnum, nu ne esti util in discutia asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ceuameni2qv:

Eu NU imi mai pot extinde garantia...

Pentru altii insa, daca au aceiasi problema:

From: Alexandra Guzganu [mailto:alexandra.guzganu@opelgtt.ro]

Sent: Tuesday, December 02, 2008 3:09 PM

To: Ilie, Sabin

Subject: RE: Garantie extinsa

Buna Sabin

Nu mai poti face garantie extinsa, din pacate.

Garantia se putea extinde pana facea masina un an de la achizitie..in cazul tau pana pe 20.08.2008.

Imi pare rau

PS ai luat-o chiar de la mine.

Alexandra Guzganu

Consultant vanzari

Opel GTT

Bd. Th. Pallady nr. 42B,

Sector 3, Bucuresti

Tel: +40(21)345 6131, +40(21)345 6141

Fax: +40(21)345 0812

Mobil: +40 727 300 382

alexandra.guzganu@opelgtt.ro

www.opelgtt.ro

________________________________________

From: Ilie, Sabin [mailto:Sabin.Ilie@petrom.com]

Sent: Tuesday, December 02, 2008 3:05 PM

To: alexandra.guzganu@opelgtt.ro

Subject: RE: Garantie extinsa

Buna ziua,

Masina am luat-o de la dv. pe 21 august 2007 (este inca in garantie).

Serie sasiu: W0L0TGF487G163024.

Cu stima,

Sabin Ilie

________________________________________

From: Alexandra Guzganu [mailto:alexandra.guzganu@opelgtt.ro]

Sent: Tuesday, December 02, 2008 2:05 PM

To: Ilie, Sabin

Subject: Garantie extinsa

Buna ziua d-le Ilie

as dori sa imi comunicati seria de sasiu a masinii pentru a verifica daca mai sunteti eligibil pentru garantia extinsa.

Multumesc anticipat.

Cu respect,

Alexandra Guzganu

Consultant vanzari

Opel GTT

Bd. Th. Pallady nr. 42B,

Sector 3, Bucuresti

Tel: +40(21)345 6131, +40(21)345 6141

Fax: +40(21)345 0812

Mobil: +40 727 300 382

alexandra.guzganu@opelgtt.ro

www.opelgtt.ro

From: Ilie, Sabin [mailto:Sabin.Ilie@petrom.com]

Sent: Tuesday, December 02, 2008 12:57 PM

To: office@opelgtt.ro

Subject: garantie extinsa

Buna ziua,

Ma numesc Ilie Sabin si am achizitionat un Opel Astra Classic II (Astra G) de la dv.

Sunt interesat de extinderea garantiei pentru inca doi ani. Va rog sa-mi spuneti conditiile in care se face aceasta extindere si cum o pot obtine.

(ce documente sunt necesare, unde se achita aceasta extindere, unde se "noteaza" aceasta extindere?)

Va multumesc.

Sabin Ilie

Aici am scos ceva text, intrucat NU era relevant.

Si cel de-al doilea dealer:

________________________________________

From: Cotuna Bogdan [mailto:bogdan.cotuna@dibas.ro]

Sent: Tuesday, December 02, 2008 3:12 PM

To: Ilie, Sabin

Subject: RE: garantie extinsa

Astea sunt regulile GM

Bogdan Cotuna

Consultant Vanzari

Mobil : 0729.980.986

S.C. DI-BAS AUTO SRL

Tel.: 021.240.58.10, Fax: 021.240.58.67

Sos.Fundeni,Nr.260-262,Sector 2,Bucuresti

e-mail: bogdan.cotuna@dibas.ro

www.opeldibas.ro

________________________________________

From: Ilie, Sabin [mailto:Sabin.Ilie@petrom.com]

Sent: Tuesday, December 02, 2008 3:11 PM

To: Cotuna Bogdan

Subject: RE: garantie extinsa

Masina este inca in garantie. Mi se pare normal sa fie posibila prelungirea pana in momentul in care expira.

Am inteles insa ca aceasta este regula.

Va multumesc mult pentru informatii.

Cu stima,

Sabin Ilie

________________________________________

From: Cotuna Bogdan [mailto:bogdan.cotuna@dibas.ro]

Sent: Tuesday, December 02, 2008 3:08 PM

To: Ilie, Sabin

Subject: RE: garantie extinsa

Din pacate nu se mai poate prelungi garantia extinsa.Termenul maxim de extindere, era in limita a unui an de zile maxim.

Cu stima

Bogdan Cotuna

Consultant Vanzari

Mobil : 0729.980.986

S.C. DI-BAS AUTO SRL

Tel.: 021.240.58.10, Fax: 021.240.58.67

Sos.Fundeni,Nr.260-262,Sector 2,Bucuresti

e-mail: bogdan.cotuna@dibas.ro

www.opeldibas.ro

________________________________________

From: Ilie, Sabin [mailto:Sabin.Ilie@petrom.com]

Sent: Tuesday, December 02, 2008 3:05 PM

To: Cotuna Bogdan

Subject: RE: garantie extinsa

Buna ziua,

Va multumesc pentru raspuns.

Masina a fost ridicata de la GTT. Data procesului verbal de predare-primire este 21 aug 2007

Numarul de telefon la care pot fi contactat este: 0728.990.877

Va multumesc.

Sabin Ilie

________________________________________

From: Cotuna Bogdan [mailto:bogdan.cotuna@dibas.ro]

Sent: Tuesday, December 02, 2008 1:15 PM

To: Ilie, Sabin

Subject: RE: garantie extinsa

Buna ziua,

Pentru inceput am nevoie de urmatoarele informatii:

-de unde a-ti ridicat autoturismul

-data la care l-ati ridicat

-nr de telefon

Cu stima

Bogdan Cotuna

Consultant Vanzari

Mobil : 0729.980.986

S.C. DI-BAS AUTO SRL

Tel.: 021.240.58.10, Fax: 021.240.58.67

Sos.Fundeni,Nr.260-262,Sector 2,Bucuresti

e-mail: bogdan.cotuna@dibas.ro

www.opeldibas.ro

________________________________________

From: Ilie, Sabin [mailto:Sabin.Ilie@petrom.com]

Sent: Tuesday, December 02, 2008 12:59 PM

To: opeldibas@opeldibas.ro

Subject: garantie extinsa

Buna ziua,

Ma numesc Ilie Sabin si am achizitionat un Opel Astra Classic II (Astra G).

Sunt interesat de extinderea garantiei pentru inca doi ani. Va rog sa-mi spuneti conditiile in care se face aceasta extindere si cum o pot obtine.

(ce documente sunt necesare, unde se achita aceasta extindere, unde se "noteaza" aceasta extindere?)

Va multumesc.

Sabin Ilie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma apropii de 1 an si am posibilitatea de a plati suplimentar pt a prelungi cu 1 sau 2 ani garantia.

pt 1 an - 280 euro, vi se pare ca merita, merg cam 15 mii km pe an, si peste 2 ani o voi inlocui???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zero4 - Inainte de a deschide un topic nou, foloseste cu incredere te rog functia search pentru a vedea daca tema a mai fost sa nu discutata.

Te rog sa continui discutia aici.

Cata

Edited by CatalinP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Botosu zice ca:

Sters pt ca incalca regulamentul de publicitate

Edited by Botosu
reclama

Share this post


Link to post
Share on other sites

da si sa inteleg ca primu post de pe tredu asta nu e reclama ?! ... si in principiu al meu nu vad cum era reclama e doar o firma la care am gasit tot ce inseamna asistenta rutiera !!! nu doar o gluma proasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

primul post de pe TOPICUL asta, era doar o informare despre un serviciu oferit de OPEL clientilor deja existenti, despre care dealerii nu obisnuiau sa isi informeze clientii.

eu nu am beneficiat de aceasta optiune oferita de OPEL, pt ca nu am stiu de ea in momentul cumpararii.... motiv pt care am decis sa deschid acest topic, prin care sa facilitez accesul la informatie.

ce ai scris tu, era trimitere directa la serviciile unui tertz (daca nu cumva chiar tu esti tertzul).

Share this post


Link to post
Share on other sites

da cum zici tu ideea de baza era nu ca serviciu opel nu ar fi bun ci ca mai exista si alte firme care presteaza asemenea servici pt orice marca de masina fie in garantie sau nu , din fericire nu am beneficiat de servicile de asistenta rutiera de la opel iar de ceva vreme am apelat la acel domn pentru un contract de asistenta rutiera ... chiar am avut o mica problema si respectiva firma s-a tinut de cuvant exact ca si in contractul ce l-am semnat cu ei !!!

apropo si eu am lasat numoarul acelei persoane informativ pt cei care doresc un asemenea serviciu si dupa ce masina lor iese din garantie pt ca din cate am inteles de la dealerul opel clienti marci se bucura de acest serviciu pe perioada garantiei si postgarantiei !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cred ca nu ai inteles esentialul!!!esti offtopic!!!

te rog sa revii la subiectul discutiei, daca ai sa ne spui ceva despre serviciul oferit de opel... altfel sunt nevoit sa sterg tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A avut cineva treaba cu piese schimbate in cadrul garantiei extinse?

La masina mea tocmai ce s-a schimbat o bieleta la directie, masina fiind in perioada de garantie extinsa, km 75000.

Mi s-a comunicat ca piesa si montajul trebuie achitate, deoarece garantia merge pana la 50.000 km.

Din ce am vazut in caietul de garantie si ce era scris mai sus : "Garanţie Extinsă Comfort: ce cuprinde garanţia şi asistenţă rutieră pe o perioadă de 12 luni sau 100.000 km, respectiv pe o perioadă de 24 luni sau 120.000 km." Nicaieri nu apare 50.000 km, cum mi s-a comunicat.

S-a procedat corect din partea dealerului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

singurul lucru important este ce scrie in hartiile pe care le ai cu semnatura si stampila din partea lor.

inainte sa achiti, incearca sa discuti cu ei si sa vezi ce argumente au.

degeaba iti spunem noi ca e corect sau nu, important este ce spun ei.

daca consideri ca ti s-a facut o nedreptate, sfatul meu este sa te adresezi in scris catre Opel Romania si catre ANPC.

dar cel mai important lucru este sa vezi ce are dealerul de spus vis a vis de situatia creata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este. Multumesc de sfat.

Opel Romania nu raspunde - le-am scris de 2 ori si nimic.

O sa mai studiez putin documentele primite de la reprezentanta si o sa le cer si lor un punct de vedere.

Totusi, ma mira faptul ca sustin ca aceste lucruri ar fi trecute in caietul de service, de genul : bielete-50.000 km, disc ambreiaj-30.000 km, etc. Pana acuma, din ce am rasfoit eu, nu am gasit nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now