racer

Motorul se opreste des si nu porneste pana nu se raceste

22 posts in this topic

Am o astra din '96 ecotec 16v 1,6 benzina,problema e urmatoarea...cand merg prin oras mult cateodata dar nu des are tendinta sa se opreasca,iar daca merg mult cu ea prin oras si se incalzeste motorul refuza sa mai porneasca...se aude click click...si atat...iar pana nu se raceste nu mai porneste...am mers la mecanici...mi-au schimbat sonda lambda dar tot asa face...cand am iesit din servis cu ea si mi-a iesit in cale unu cu cielo am redus brusc si motorul DEAD...am schimbat repede a doua si am repornit-o...am mers putin prin orash iar acasa in parcare s-a oprit din mers....am incercat sa o repornesc dar nimic...pana nu s-a racit nu a pornit...PLS HELP...nu mai am idei ce sa mai fac

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

dar electromotorul invarte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cred ca de la bujii e problema!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ai 2 probleme:

Prima ar fi electromotorul care nu mai invirte cind se incalzeste, iar pt. problema cu opritul motorului fa un test si spune ce erori ti-a dat, sigur se va gasi cineva in masura sa iti dea un sfat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cred ca ai 2 probleme:

Prima ar fi electromotorul care nu mai invirte cind se incalzeste, iar pt. problema cu opritul motorului fa un test si spune ce erori ti-a dat, sigur se va gasi cineva in masura sa iti dea un sfat

cu erorile eu zic ca au determinat ce care au pus-o la calculator in service...asa mi-au zis...ca au conectat-o la calculator si singura eroare care le-au dat-o era la sonda lambda :'> dar tot aceeasi problema am :(

Edited by Botosu

Share this post


Link to post
Share on other sites

e senzorul de temperatura de pe chiulasa. e defect. da semnal la motor k e rece si baga mai multa benzina si o ineaca. scoate mufa de la senzor si ar trebui sa porneasca.

Nu sunt mecanic.....doar ce am vazut la altii!!!

:'>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racer ai rezolvat problema?Functioneaza ideea lui mishu_tmh.Da si tu de stire ca am un prieten cu un C14NZ care are aceasi problema si nu prea are ideei si mecanici nu prea avem multi care sa fie si priceputi prin zona :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauta sa schimbi cel putin de proba de la un prieten cu acelasi motor un modul de aprinde electronica....e cel prin de bobina de inductie..........daca nu inceraca cel putin urmatoarele......s-a oprit......deschizi capota si incepi:

1. scoti fisa de pe o bujie si pui in ea o bujie daca ai prin porbagaj daca nu cauta sa ai una veche la tine sa faci testul (bujia o bagi in fisa dar trebuie masa ei sa atinga masa masini, ca sa faci asta tii bujia cu partea metalica de la jumate cam ca varful bujiei sa fie cat mai departe de masa masini si o lipesti de capaculd e la culbutori.....vezi ce fel de scanteie da in bujie...slaba/puternica)

2. daca e slaba sau lipseste tre sa vezi daca e din delcou......ca sa-l testezi iei fisa care vine de la bobina de inductie.....scoti partea care intre in delcou pui in ea o surubelnita in cruce care e rotunda la varf....in felul asta nu strici fisa pe interior......tii de partea de cauciuc mai groasa a fisei si-l dai la masa undeva.....capacul de la cubutori de ex......poti folosi chiar un patent pt a tine firul.....

cam asta ar fi......daca din bobina de inductie nu vine scanteie solida e de la bobina de inductie sau modul de aprindere electronica

daca vine scanteie inseama ca prin delcou se pierde

atentie!!!! cand dai la automat pt a proba cum e scanteia dai 2-3 secunde nu mai mult si fii foarte atent pe unde pui mana deoarece e un curent foarte mare

spor la munca!

Edited by c14nz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se aude pompa de benzina la cald? Daca nu se aude cand pui contactul la cald aia e, eu am patit la masina de servici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu bateria cum stai?

eu am crezut ca am probleme la cald dar o fost slabita bateria si nu ami putea roti motorul cum era dilatat?

am vazut ca daca deconectez sonda lambda(scot mufa) porneste fara probl

apoi leg la loc

incercati! poate functioneaza si la voi

PS, Asta nu inseamna ca e stricata sonda, ci probabil se deregleaza si nu permite pornirea

cineva o scapat de asta schimband modulul electronic de porniore dar eu inca nu am in buget

spor

daca functioneaza va rog sa confirmati

cum incarca ? nu fura? nu au becurile tendinta de a muri cand dai cheie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si totusi cred ca e modulul

probleme cu incarcarea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, nu stiu daca s-a mai discutat aceasta problema pe forum sau nu dar am si eu o problema asemanatoare cu cea de mai sus si poate cineva sa ma ajute cu un sfat. Asadar, sunt posesorul unui Astra F Caravan motor de 1.8 16v ecotec benzina care mai nou plimbandu-ma cu el prin oras la stopuri cand motorul este la relanti, moare dintr-o data si mai nasol e ca de cateva zile mi-a murit si in timpul mersului, dupa ce moare porneste la sfert de cheie fara probleme. Nu pot sa imi dau seama ce poate fi, am facut testul agrafa dar nu imi da nici o eroare, ma tot gandesc sa nu fie sonda lamda sau cum spunea colegul de mai sus senzorul de pe motor. Ce este interesant e ca in momentul in care pornesc AC-ul sta motorul meu la relanti mult si bine, fara probleme cu scot aerul conditionat cum moare.

Please Helpppppp!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca am mai spus si in alte posturi sonda lambda nu are nici o treaba cu pornirea si nu mai dezvolt aici care e rolul ei ca nu e cazul, iar ce spui tu cu senzorul de temperatura de pe motor e adevarat ca daca e dus poate sa iti faca probleme la pornire dar trebuia sa iti apara eroarea la agrafa, cred ca tu ai o problema electrica poate la modulul de aprindere sau poate ai vreun contact imperfect pe la vreo mufa deci incearca sa verifici treaba asta si sa ne spui ce ai constatat. :beerchug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, nu stiu daca s-a mai discutat aceasta problema pe forum sau nu dar am si eu o problema asemanatoare cu cea de mai sus si poate cineva sa ma ajute cu un sfat. Asadar, sunt posesorul unui Astra F Caravan motor de 1.8 16v ecotec benzina care mai nou plimbandu-ma cu el prin oras la stopuri cand motorul este la relanti, moare dintr-o data si mai nasol e ca de cateva zile mi-a murit si in timpul mersului, dupa ce moare porneste la sfert de cheie fara probleme. Nu pot sa imi dau seama ce poate fi, am facut testul agrafa dar nu imi da nici o eroare, ma tot gandesc sa nu fie sonda lamda sau cum spunea colegul de mai sus senzorul de pe motor. Ce este interesant e ca in momentul in care pornesc AC-ul sta motorul meu la relanti mult si bine, fara probleme cu scot aerul conditionat cum moare.

Please Helpppppp!!

ce motorizare ai?C18XE? aceasi problema am avut si eu...in relantina murea...un furtunas deconectat langa motorasul de ralantina IAC (cu diametru 6mm ),nu are nici o legatura cu AC.cand AC a pornit relantina se ridica putin. ;)

Edited by atti-82

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema ta a avuto un prieten la un astra 1.6 16 v ecotec sport,era dus calculatorul,daca il arunca in apa rece sau zapada pornea dar odata incalzit nu o mai lua din loc deloc,nu stiu ce solutie ar fi,el a cumparat calc. second hand si ii merge brici,dar daca alegi varianta cumpara cu tot cu cheie ca de nu ai alta surpriza,nici sonda lambda nu e de vina nici senzori,ca am fost impreuna la mecanic si vina o are calculatorul,daca pui pe tester zice ca trebuie resoftat,nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now